FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Napoli - Cesena

• 01
    Althaleus
    den 12 januari 2012 10:57

Vi skal til Italiensk cup fodbold, hvor jeg har fundet et rigtig spændende tip.

Napoli er i øjeblikket på en 6. plads i Serie A. Cesena er nede på en 19. plads, og jeg ser dem ikke store chancer for at overleve. De vil selvfølgelig prøve, og det er med til at hjælpe mit tip.

Cesena stiller med reserverne op til opgøret, da de skal sparre spillere til en utrolig vigtig kamp imod Novara næste runde. Det bliver som vicepræsidenten selv udtaler, en kamp hvor reserverne selvfølgelig ikke matcher Napoli. http://www.bold.dk/nyt/Serie-A-bundhold-opgiver-pokalkamp

Napoli kommer fra 2 gode resultater, da de fik 3 point ude mod Palermo med en 1-3 sejr, og 6-1 hjemme mod Genoa, hvilket hentyder til en offensiv der er skarp i øjeblikket. Det skal siges at de også er det 2. mest scorende hold i Serie A, 5 mål efter AC Milan.

Sidste gang de to hold mødtes i cuppen, blev det til en 4-0 sejr til Napoli, hvilket helt klart også er muligt på torsdag.

Jeg sætter 10 units i alt på kampen, da jeg har stor tro til en mildest talt røvfuld i vente for Cesena.

• Svara
    • 02
      andymar
      den 12 januari 2012 10:57

Ser godt ud !

• Svara
      • 03
        Oddser
        den 12 januari 2012 15:13

Tror du at der vil blive scoret mange mål i denne kamp ?

Tænker på at spille over 3.5 mål for odds 2,62

• Svara
    • 04
      Titanium
      den 12 januari 2012 19:26

Godt tip!

Det kan også lige nævnes at Napoli har vundet 5/5 seneste inbyrdes opgør mod Cesena med minimum 2 mål.

• Svara