FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Napoli - Bologna

• 01
    Original
    den 16 januari 2012 20:20

Endnu et Asian handicap spil har jeg fundet frem til jer derude denne mandag aften. Det ene spil er på Manchester City, dette er dog til Napoli.

Napoli er på hjemmebane og her er man stærke. Jeg forventer et Napoli hold i stærkeste formation noget lignende dette:

De Sanctis, Campagnaro, Cannavaro, Aronica; Maggio, Inler, Gargano, Dossena; Hamsik, Pandev; Cavani

Napoli er i god form på det seneste. De har vundet 3, spillet 1 uafgjort og tabt 1 i deres seneste 5 kampe. Målscoren i disse 5 kampe er 15-8, defensiven er ikke så stærk, men jeg forventer Bologna får det meget svært i dag. Napoli har en masse stjerner på deres hold. Hamsik og især Cavani gør det godt. Cavani har scoret 5 mål i de seneste 5 kampe, så han er tilbage fra den svingende start.

Bolognas form er modsat Napolis. De har 1 sejr, 1 uafgjort og 3 nederlag. I de seneste 5 indbyrdes opgør har Napoli vundet 4 hvor 1 er vundet af Bologna.

Jeg er overbevist om, at Napoli scorer minimum 2 mål i denne kamp, jeg har svært ved at se Bologna scorer i denne kamp, så derfor er der god værdi i minimum 2 målssejr til Napoli denne mandag aften.

Bologna mangler tilmed Alessandro Diamanti, Daniele Portanova og Panagiotis Kone.

• Svara
  • 02
    Original
    den 16 januari 2012 20:20

2,63 for at Napoli scorer over 2,5 hos bet365 er flot. Jeg finder også værdi i over 3,5 Napoli-mål til odds 5,50 også hos bet365.

Napoli, take it away

• Svara
  • 03
    Oddser
    den 16 januari 2012 21:06

Der er gået 19min og Bologna fører. Mon ikke Napoli kommer tilbage i kampen.

• Svara