FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Napoli - Bayern München

• 01
    Van Basten
    den 17 oktober 2011 13:58

Over 2,5 mål her.

Napoli har tildigt i sæsonen givet prøver på sublimt angrebsspil, men defensiven er til gengæld også blevet udstillet. Senest tabte man skuffende med 1-2 hjemme til Parma, og kan et hold som Parma generere åbne målchancer, så kan Bayern München også.

Napoli vil søge at revanchere sig, og jeg ser dem jagte sejren grundet hjemmebanefordelen. Man har fået en meget lovende start i turneringen, og tre point vil bringe italienerne i en favorabel position. Opgaven er imidlertid ingenlunde let, for Bayern rammer den absolutte topform i øjeblikket.

Mit indtryk er, at også Bayern München kommer i jagten på alle tre point. Bayern har vundet syv af ni ligakampe, og de har formået at score et hav af mål. Jeg anser det for meget sandsynligt, at de også scorer i Italien tirsdag.

I mine øjne er dette mødet mellem to dygtige offensive mandskab, der begge vil jagte sejren. I lyset heraf finder jeg værdi i Pinnacle Sports odds 1,93 på over 2,5 mål – jeg sender 3 units den vej.

• Svara
  • 02
    WoodmanWoody
    den 17 oktober 2011 13:58

Glæder mig utrolig meget til at se kampen! :) lad det endelig blive en målrig kamp som bayern vinder med mere end 1 mål så går vi vist begge glade hjem! :)

Ellers er jeg helt enig i Marseille - Arsenal kampen og er hoppet med på din X der :)

Held og lykke!

• Svara