FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

NHL i nat!

• 01
    Baldato
    den 6 februari 2010 14:41

Nogle fiduser til nattens NHL?

På papiret stikker to naturlige favoritter ud:

Montreal - Pittsburgh 2

Fjerde bedste udehold møder 23.bedste hjemmehold. Penguins er stærkt kørende, formen siger 7/10 sejre og 4/5 on the road. Holdet har vundet alle tre indbyrdes i denne sæson og har 4/5 sejre i Montreal. Montreal svinger en del med 4/10 og er ikke prangende hjemme i egen hule med 15/28 nederlag (4 OT). Nordicbet 2.15

Toronto - Ottawa 2

Ottawa er brandvarme med 10 sejre på stribe! Modsat form ser man hos Toronto, som virkelig har det svært hjemme med 17/27 nederlag (5 OT). Toronto tabte et smerteligt nederlag igår aftes, hvor de har Devils nede i sækken med 3-1 føring kort før tid. Alligevel får Devils vendt kampen på hovedet og vinder 4-3. En kamp der må sidde mentalt i spillerne. Ottawa kører derudaf og vinder komfortabelt. Holdet har en ekstra hviledag og vandt første opgør i Toronto. Indbyrdes hedder 1-2. Unibet/Expekt 2.20. Måske større værdi i handicapsejren, da Ottawa har vundet 8 ud af de seneste 10 med handicap. Nordicbet/Unibet 3.10

Byd gerne ind med kommentarer og skader

Baldato

• Svara
  • 02
    Larsen
    den 6 februari 2010 16:03

Jeg havde også set mig varm på Pittsburgh først, men de spiller allerede i morgen imod Washington, som må siges at være et prestigeopgør. Det er ikke utænkeligt, at man kommer til at tænke frem til i morgen allerede i aften, når det er tale om back-to-back. Penguins får McKee tilbage, og egentlig skulle Kunitz også være sin skade kvit, men der spekuleres i, at han får lov til at hvile frem til kampen i morgen.

Toronto også back-to-back. De lod dog Giguere hvile mod Devils' i nat, og efter hans første kamp for Toronto endte med shutout og sejr til ham, så tror jeg virkelig han er giftig. Torontos general manager har på tragisk vis mistet sin sin yngste søn i et biluheld, hvorfor han formentlig ikke er på bænken i aften.

Jeg kommer med et par indspark senere.

• Svara
  • 03
    Larsen
    den 7 februari 2010 10:49

Giguere viste i den grad storform, da han vandt kampen for Toronto: 5-0 - ganske enkelt imponerende.

Som ventet gik Sabres helt ned med flaget, og så var man nødt til at bruge Lalime i målet i stedet for en nedslidt Miller. Ikke ligefrem omtalt, hvad end de havde gjort det ene eller andet.

• Svara