FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

NHL i nat

• 01
    Aaes89
    den 5 februari 2010 14:28

Ingen stor værdi i spil i nat i NHL, så jeg holder en pause i dag. Men vil alligevel godt komme med et enkelt spilforslag eller to her på forum, til dem som har lyst..

6. februar 2010 - kl. 01.00
    Washington Capitals - Atlanta Thrashers
    Washington Captials -1,5

Capitals vandt IGEN i nat, og har nu sat sig på rekorden for flest vundne kampe i træk (12), siden strejken i 2004-2005 sæsonen. Man har nu udbygget den helt sindsyge scoringsstatistik til 57 mål i de 12 sidste kampe mens der er gået 27 ind mod dem.. Spørgsmålet er, hvornår mon det stopper?
    Jeg så kampen i nat mod Rangers, og indrømmet, Rangers var langt bedre med end jeg havde regnet med de ville være, men Washington var endnu engang bare skarpere.

Atlanta Thrashers var med i det helt store overskrifter i nat, og det var faktisk uden overhovedet at være i kamp i nat. Man tradede holdets uovertruffent største stjerne Ilya Kovalchuk til New Jersey Devils, og i retur fik man.......... Ja stort set ingenting i mine øjne! Man har fået Johnny Oduya, en middelmådig back, en over-middel rookie wing Niclas Bergfors (5. mest scorende rookie i år med 27 point, og den rookie med 2. flest PP mål med 8), en ung "prospect-spiller" Patrice Cormier, som stadig har sin NHL-debut til gode + et ekstra første runde pick i draften. Det ligner mest af alt en frustrationstrade som Thrashers er blevet nødsaget til at foretage for at få lidt igen for Kovalchuk, da han nok ville være væk til sommer pga. hans kontraktudløb og man ville derfor få ingenting!

Washington er gode, men hjemme er man fantastiske, 18 sejre, 9 nederlag og 3 nederlag i OT/SO - stort set er det kun Sharks som er et bedre hjemmehold end Capitals. Man har således ikke tabt i de sidste ni hjemmekampe - af de ni er syv af sejrene blevet på to mål eller mere!
    Atlanta er ikke dårlige på udebane, og man vinder ca. hver anden kamp, men når man pludselig mister den mand, som egenhændigt har scoret næsten 1/5 af alle holdets mål, så må det have en effekt.

Jeg ser ikke vild værdi i dette spil, da det er tvivlsomt, hvor længe Capitals kan holde dampen oppe, og man måske vil se en trodsreaktion fra Thrashers på at miste Kovalchuk, og at de pludselig lyser helt op. Men som jeg ser det kan jeg ikke se, hvorfor Capitals ikke skulle fortsætte med at blæse derudaf. Man skal huske på Ovechkin MEGET gerne ser Art Ross Trophy lande i sine fingre - og for at det skal lykkes, skal han selv score eller assistere de andre!

En del bookmakere er ude med 1,85-1,90 på Wsh -1,5 - jeg vil hvertfald give Washington 53% for at klare handicappet!

God weekend!

• Svara