FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

NHL: 9 februar

• 01
    Larsen
    den 8 februari 2010 13:38

Det er godt at se, hvordan der er begyndt at komme lidt daglige diskussioner om NHL. Der er masser af kampe i denne uge op til pausen pga. Vancouver 2010.

Kampe natten til tirsdag med gennemsnitsodds:

New Jersey Devils @ Philadelphia Flyers 2.43 - 3.96 - 2.28
    San Jose Sharks @ Toronto Maple Leafs 1.96 - 4.12 - 2.93
    St. Louis Blues @ Colorado Avalanche 2.89 - 4.07 - 1.99
    Edmonton Oilers @ Phoenix Coyotes 3.93 - 4.30 - 1.64
    Los Angeles Kings @ Anaheim Ducks 2.46 - 4.01 - 2.27

Jeg vender tilbage senere med tanker og evt. spil. Sæt i gang!

• Svara
  • 02
    Aaes89
    den 8 februari 2010 20:56

Jeg har lagt et spilforslag ud i boblerpanelet nu.

Jeg er meget sikker på at Coyotes nok skal slå Edmonton Oilers, som virkelig spiller helt ufattelig skidt hockey for tiden, man er dog en smule undskyldt da man har hele fem stærke spillere på injury reserves. Man kan dog håbe på at få Steve Staios og Ladislav Smith tilbage, efter hjernerystelser. Oilers har tabt ni udebane kampe i træk (12. december 2009 vandt man sidst en udebanekamp) - alle i regulær tid, og hele otte af dem er tabt med mere end to overskydende mål. Vil ikke komme med yderligere analyse af kampen, da det her mere er et "gut feeling" spil end et value spil, da Coyotes ikke har vundet forfærdentligt mange kampe på det seneste med overskydende mål. Men personligt spiller jeg Coyotes -1,5 til odds 2,15 hos Unibet.

• Svara