FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

NFL sæsonspil hos The Greek

• 01
    Bosse30
    den 7 september 2011 18:41

Der kan ikke anbefales spil her på siden fra The Greek, men hvis man har konto dér, så udbyder de et par ret gode spil:

Passing TD's player vs. player:

Drew Brees (-3) vs. Joe Flacco: Brees @ 1,91.

Ser rigtig god værdi her. Flacco og Ravens har været nævnt i flere indlæg nu, han har mistet mange recievere, så et slutresultat snævert omkring 25 TD må være at forvente. Kommer han over 25 TD har han overrasket meget vil jeg mene. Saints er et kasteorienteret hold, hvilket typisk giver Brees mange TD's. Brees laver sandsynligvis over 30 TD i sæsonen.

Matt Ryan (+1) vs. Joe Flacco: Ryan @ 1,77.

Oddset er faldet fra 1,87 til nuværende 1,77. Jeg ser dog stadigvæk værdi i spillet. Jeg Ryan som favorit H2H, men her har han oven i købet fået hjælp, hvilket gør ham til pæn favorit. Ryan har nogle gode mål på holdet, selvom de også har et habilt rush offense. Jeg forventer Ryan slutter lige over 25 TD.

Most rushing TD player vs. player:

Ray Rice (+3,5) vs. Steven Jackson: Rice @ 1,77.

Rice har været nævnt en del. Jackson er også Rams' farligste og mest benyttede våben, men de har i Sam Bradford fået en QB, der godt kan finde ud af at holde angrebet kørende med sit passing game. Her i hans 2. år forventer jeg mig lidt mere af ham. Rice har i denne duel fået et meget stort handicap. H2H ser jeg dem meget lige, så pæn værdi med dette handicap.

Limits på alle spillene er dog 300$.

• Svara