FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

NFL odds: Antal sejre med høje odds

• 01
    Spilxperten
    den 8 september 2011 14:54

NFL odds fra Jørgen BachSæsonen 2011/2012 i NFL er lige rundt om hjørnet, og derfor er vores egen NFL-ekspert, Jørgen Bach, godt i gang med at finde gode NFL odds til den nye sæson. Nedenfor finder du anden del af Jørgen Bachs optakt til NFL, hvor der er en række gode sæsonvæddemål.

NFL odds: Bet365 og bwin med gode odds

I anden del af mine sæsonvæddemål i NFL vil jeg kigge på holdenes præstation i grundspillet, som både Bet365 og Bwin tilbyder. Disse har der traditionel været ganske gode spilmuligheder på, og også i år er der flere gode fiduser.

Baltimore Ravens
    Et af de bedre hold i NFL over de sidste mange år, men også et hold under forandring, og et hold som har haft store udskiftninger i år. Specielt receiver-gruppen er blevet totalt ændret og eneste reelle receiver foruden Anquan Boldin er småskadede Lee Evans, hvis produktion er gået ned ad bakke med årene. Todd Heap er væk, så der er ikke megen hjælp at hente fra tight-end positionen. Samtidig havde den offensive linje problemer med at beskytte Joe Flacco, og angrebet kan meget nemt blive én-dimensionelt løbespil. Ikke godt når forsvaret samtidigt skal spille flere unge spillere ind. Jeg tæller 9 sejre for Ravens og mener bookmakerne er noget forkert på den med deres forudsigelse af 10-11 sejre.

Baltimore Ravens – mindre end 10,5 sejre hos Bwin til odds 1,85

Bwin tilbyder nye HENT BONUS HER kunder en 100 % velkomstbonus på op til 500 DKK. Hent din bonus ved at klikke på logoet.

Arizona Cardinals
    Jeg nævnte i mine tidligere fiduser, at jeg mener Cardinals bliver undervurderede af bookmakerne. Den holdning afhænger meget af, hvor meget jeg sætte min lid til den nye QB Kevin Kolb. Jeg mener, at Cardinals sidste år havde det bedste hold i den svage NFC West divison, men at alt faldt fra hinanden uden en kvalificeret QB. Den holdning er jeg tilbøjelig til stadig at have, for Cardinals har forstærket sig markant i off-season. De er ikke en Superbowl Contender, men kunne snige sig ind i slutspillet. Med NFLs letteste kampprogram tæller jeg 9 sejre for Cardinals.

Arizona Cardinals – mere end 7,5 sejre hos Bwin til odds 2,10

Bwin tilbyder nye HENT BONUS HER kunder en 100 % velkomstbonus på op til 500 DKK. Hent din bonus ved at klikke på logoet.

NFL odds: Steelers vinder flest kampe

Pittsburgh Steelers
    Jeg forventer de forsvarende AFC-mestre fra Steelers er endnu bedre i år end sidste år. Angrebet har nogle spændende unge spillere, og selvom forsvaret begynder at være aldrende, så er der ikke sket store ændringer på ligaens bedste forsvar. Pittsburgh er samtidigt parret med NFC West og AFC South, som begge må betegnes som overkommelige divisioner, så jeg forudser, at Steelers ender med den bedste record af alle hold i NFL i år med omkring 13 sejre.

Pittsburgh Steelers – mere end 10,5 sejre hos Bwin til odds 1,80

Tennesee Titans
    Endnu et hold, som skuffede i sidste sæson, og et hold som mange bookmakere ikke helt kan finde ud af. Forsvaret er intakt og svagt forstærket, men forskellen bliver på angrebet, hvor Matt Hasselback kommer ind og stabiliserer quarterback-positionen efter Vince Young endelig fik sparket. Med Chris Johnson ombord efter sin nye kontrakt er Titans altid farlige, og jeg mener Titans ender på 8-9 sejre.

Titans over 6,5 sejre hos Bet365 til odds 1,76

Skal du have lidt ekstra at spille bet365 for, så benyt dig af Bet365s 100 % velkomstbonus op til 1000 DKK via logoet!

NFL odds: Redskins og Chiefs har chancen

Washington Redskins
    Redskins spiller i den stærke NFC East, skuffede sidste år og forventes ikke at kunne blande sig i slutspillet i år. Alligevel har jeg svært ved at, se at de ikke skulle blive en smule bedre i år i Mike Shanahans 2. år. Spillerne har lært de nye systemer, og selvom quarterback-positionen halter noget med Rex Grossman som starter, så har Shanahan styrket holdet rundt om sine quarterbacks ved at hente Tim Hightower ind og forstærke receiverpositionen. Jeg ser 7 måske 8 sejre for Redskins, og det gør bookmakernes odds meget godt.

Washington Redskins – mere end 6,5 sejre hos Bwin til odds 2,55

Kansas City Chiefs
    Sidste års store overraskelse, som er blevet forstærket i off-season, men alligevel med store spørsgmåltegn, fordi de er så svære at finde ud af. De havde et meget let kampprogram sidste år og vandt 10 kampe, selvom de faktisk burde have vundet flere, og jeg har derfor svært ved at se hvordan de ikke skal kunne vinde 8-9 kampe i år.

Kansas City Chiefs – mere end 7,5 sejre hos Bwin til odds 1,85

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 8 september 2011 14:55

Jeg er enig i flere af spillene. Især Steelers-spillet ser jeg værdi i, dog ikke så meget til det nævnte odds hos bwin, men det kan fås til 1,952 hos 5dimes. Der kan der også spilles over 11 sejre til 2,60 hvilket også er et meget pænt odds.

• Svara