FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Monfils - Becker

• 01
    wausa
    den 4 januari 2012 11:17

Dette er en kamp fra Doha. Gael Monfils møder Benjamin Becker.

Det skal med det samme siges, at oddset kan fåes betydeligt højere end dette og enkelte bookmakere er oppe i 1,58 hvilket der er fin værdi i. Dette er dog ikke længere en af de lovlige bookmakere - desværre.

Odds 1,47 er knapt spilbart og derfor denne lave indsats.

Jeg er forsigtig med min CV og giver spillet 69 % chance for at være rigtigt. Det giver en BV på sølle 101,43.
    Ved andre bookmakere giver dette dog en hel fin værdi (ca. 109)

Monfils slår Becker i 2 sæt fordi:

Argumenter for:
    1. Den bedre spiller er uden tvivl Monfils i dette opgør
    2. Becker spillede ikke ret meget i sidste sæson og har ikke samme grundform og kampform som Monfils har.
    3. Monfils' tempo kan komme til at presse Becker ekstremt meget.
    4. Monfils fører 2-0 i indbyrdes opgør - begge 2-0 i sæt
    5. Becker har kun spillet en kamp siden hans nederlag til danske Frederik Nielsen

Argumenter i mod Monfils 2-0
    1. Begge spillere gjorde det ggodt i deres første kamp for året.
    2. Det er starten på sæsonen. Ingen har den helt store kampform, ligeledes tør jeg ikke garantere, hvor de enkelte spiller helt præcist står i øjeblikket.
    3. Beckers store serv, kan hvis den kommer til at fungere, virkelig presse Monfils og resultere i et tiebreak eller 2. Monfils gør det dog traditionelt godt imod de store servere.

Kort sagt, så er Monfils storfavorit og det med grund. Han bør hente en rimelig overbevisende og let sejr i mod Becker.

Held og lykke med jeres spil!

• Svara
    • 02
      wausa
      den 4 januari 2012 11:17

Dette er selvfølgelig et tennisspil og ikke et travspil.
      Kan desværre ikke selv rette fejlen.

Held og lykke

• Svara
    • 03
      tenniszonen.dk
      den 4 januari 2012 11:32

Hmm... Becker var skadet næsten hele sidste sæson og kom først tilbage i november, hvor han spillede nogle ok challengers. Han spillede ganske godt mod Kunitsyn - bedre end i de førnævnte challengers - så pausen har helt sikkert budt på hård og god træning for ham.

Becker tabte IKKE til Løchte. Becker trak sig inden start, så Løchte vandt på w.o. Desuden er kampe fra den franske holdturnering næppe særligt relevante, og Monfils har også kun spillet få kampe siden den dato, hvor Løchte-Becker skulle have spillet.

Folk tager "fakta" i de her analyser for gode varer, så det er enormt frustrerende med simple faktuelle fejl.

• Svara
      • 04
        wausa
        den 4 januari 2012 12:40

Kritikken til den anden analyse var god og saglig. Her må jeg dog stå lidt af, da den er yderst ufaglig.

Jeg er godt klar over at Becker trak sig. Det var nu mere for at sige, at han havde haft en rimelig lang pause.

Desuden er der ingenting lagt i den kamp. Det trækker hverken op eller ned i mit spil, uanset skade eller ej.
        Kan godt se, at jeg skulle have skrevet dato i stedet for at kommentere på hvem det var i mod.

• Svara