FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Advarsel mod BET24

• 01
    faustx
    den 2 juli 2009 18:25

Hej til alle.At bookmakere vil tjene penge har vi vel opdaget.
    Men ved direkte svindel & humbug..Det troede undertegnede sgu ikke i min kæmpe naivitet.
    Hvor ville jeg ønske at jeg havde kigget nærmere på spilXpertens anmeldelser af reelle bookies.
    Historien kort (I kender vel til poker uoverensstemmelserne i nævnte firma).For 2 dage side opdagede jeg at min Nordea netbank fint skulle kunne overføre direkte til BET24 via deres Citadel system..(Som viste sig at være en baggårds bank i KBH).
    Nej.Der blev lovet øjeblikkeligt overføring og indsættelse på min spilkonto.
    Nordicbet kan, uden problemer, så hvorfor ikke osse BET24.
    800 kr sendt afsted tirsdag eftermiddag.Straks hævet på min konto og..INTET MERE.
    Tjaeehhh.Kan jo ske, tænkte jeg og ventede.Skete intet.
    Loggede på livechat og forhørte mig.
    Nej.De havde så sandelig IKKE set noget til min transfer og skulle de eftersøge mine penge, skulle de have et screenshot af transferen.
    Okay.Fair nok.Kan jo ske.Hvis bare ikke at jeg IKKE kan lave et screenshot pt, da mine excel m.m crashede totalt for 2 uger siden og skal have købt ny vista installeration.(fik ikke taget kopier..hmmm).
    Det kunne jeg, efter mange samtaler, gøre dem klart.Men hjalp det.
    Nej.Nu skal de have noget kaldet et PR NUMMER som Nordea skulle have.
    Tilbage til Nordea.Det havde det aldrig hørt om.
    Okay.Så var jeg efterhånden godt sur, så bad BET24 om at lukke min konto og sende mine penge retur.
    Det kan de heller ikke.Det kender de ikke noget til.
    Det var den korte version, men har fundet ud af at andre har oplevet det samme og at MINE PENGE var fremme 2 minutter efter transfer.
    Samtidig bliver man behandlet som småkriminel og i en særdeles nedladende tone.
    Så nu sidder jeg her.800 kr fattigere, men oplevelsen rigere.
    Heldigvis fik jeg mig ikke rodet ind i større spil.
    For vinder man kan jeg IKKE forestille mig at de udbetaler godvilligt, når de ty'r til tyveri.

Men skål i heden, folkens og held og lykke outthere..

Mika

• Svara
  • 02
    Baba Musa
    den 2 juli 2009 18:43

Rystende læsning. Føler med dig og hvor er det godt du deler dine erfaringer med andre, så andre kan ikke skal havne i samme situation.

Personligt bruger jeg moneybookers. Og her er der aldrig problemer med transfer eller lignende. Jeg har ihvertfald ikke oplevet den slags.

• Svara
    • 03
      SBrask
      den 2 juli 2009 19:34

hvad er fordellen ved moneybookers?

fungerer det ikke fuldstændig som en bankkonto, bare uden rente?

For at nemmere at have oversigt over sine ind og udbetalinger?

• Svara
      • 04
        Baba Musa
        den 2 juli 2009 20:13

Jo det kan man sige. Jeg syntes det er en fordel. Så slipper man for alt for mange transaktioner til og fra bank ligesom bank ofte tager længere tid. Moneybookers er pengene tilgængelig 2 sekunder efter overførslen.

• Svara
      • 05
        SBrask
        den 2 juli 2009 20:19

Den med at man slipper for at have mange transaktioner via banken er klart en fordel...

Overvejer det kraftigt, så har man jo sådan set en konto kun til odds.

• Svara
      • 06
        Baba Musa
        den 2 juli 2009 20:29

Ja og gebyrerne er ret små. For det meste betaler bookmakeren et og som du selv skriver så er det noget lettere og holde regnskab med sit spil. Jeg får det faktisk til at give et fornuftigt plus og kunne jeg så bare lade være med at få et par hjerneblødninger et par gange om måneden.

• Svara
      • 07
        SBrask
        den 2 juli 2009 21:10

ja man kan jo bare sætte et vidst antal beløb ind, og da kontoen ikke kan komme i minus, så kan man maks tabe sit indsatte beløb, og dermed kan man hurtig se sit plus og minus...

• Svara
      • 08
        SBrask
        den 2 juli 2009 21:30

hvor hurtigt står pengene fra udbetaling fra bookmaker hos Moneybookers?

altså hvis jeg går ind og ber om 1 krones udbetaling(eksempel), hvor hurtigt er de så bogført på moneybookers?

• Svara
    • 09
      faustx
      den 2 juli 2009 18:49

Tak..Tjaeeh..Nok mest for nemhedens skyld, Men må revurdere den påstand..he, he.ellers glad for nordicbet, så der bliver jeg vist...

MikaEr ell

• Svara
      • 10
        Baba Musa
        den 2 juli 2009 20:15

Nordicbet er rigtig god. Syntes også 188bet og Bet365 er fremragende bookmakere specielt på livespil. Begge har for eksempel Randers - Linfield live. Spillede -1,5 til 2,10 efter 10 minutter. Man kan tit få superodds lidt inde i kampen.

• Svara
      • 11
        Fredarn
        den 2 juli 2009 20:33

En annen fordel med Moneybookers er naturligvis at du slipper å gi bort kortdetaljene dine til x antall bookies.

Om du bruker Moneybookers aktivt (og får VIP konto) blir det heller ingen avgifter eller grenser på inskudd. Selv trodde jeg at man fortsatt hadde små avgifter på uttak, for det har jeg fått, men idag fikk jeg faktisk penger fra Moneybookers merket 'VIP Withdrawal Fee Refund'. Så fullstendig gratis, med andre ord :-)

Ang pengene dine hos Bet24 burde Nordea kunne gi deg en eller annen bekreftelse på at pengene er sendt, som du kan fi videre til Bet24. Om Norde ikke kan se at det er sendt noe penger så er det de som har gjort en feil, og som du må klage til.

Ellers vil jeg nevne at jeg ikke ser på Bet365 som noen god bookie lenger, de har gitt meg patetiske limits på under hundrelappen på selv de største markedene. Pinnacle, 188bet, 12bet, WilliamHill, Nordicbet, Canbet, Totesport, og Coral/Eurobet er jeg dog meget fornøyd med. Og Betfair er naturligvis et must.

• Svara
      • 12
        Holger
        den 2 juli 2009 21:12

Ja, det burde vel være muligt at finde ud af, hvor fejlen er opstået. Håber du finder ud af det i hvert fald. Jeg har spillet hos Bet24 i en del år uden problemer, men har også kun brugt Moneybookers og Neteller til mine bookmakere. Nemt begge dele, men Moneybookers næsten helt uden gebyrer, så de er klart at foretrække.

• Svara
      • 13
        faustx
        den 3 juli 2009 16:48

Ja.Det lyder så let med en løsning, men intet er sket.Næsten.
        Nu går der ren Monty Phyton i det hele.Jeg gav ren besked til
        BET24 igår(ikke voldsomt) og nu nægter de at svare på mails.
        Sur, sur, sur....
        Samtidig er en chef i Nordea gået ind i sagen og ved 100% at BET24's bank har modtaget pengene.
        Han må IKKE sende det manglende print til BET24.Ifølge loven.

Og jeg kan ikke og BET24 siger også at det er imod(deres lov) lovgivningen at tilbageføre mine penge.
        Talte kort med min bankrådgiver som ikke kunne se det store problem.BET24 skulle bare bekræftige at de havde modtaget transferen...Øhhhhhh
        Eller skulle jeg politianmelde dem og køre retssag..som jeg ville vinde.
        Hvad sker der.Er alle blevet rablende gale i bookie/bank universet.
        Lige en ting.BET24 omtalte et PR nr som skulle stå på min konto.
        Er der nogen som har hørt om det.Nordea har IKKE...

Mika

• Svara
      • 14
        MartinVP
        den 3 juli 2009 17:10

Det lyder som en kedelig sag, som du er endt ud i.
        Jeg forstår dog ikke hvorfor du ikke kan tage et screenshot?
        Har du adgang til netbank?

Hvis ja, kan du logge på en netbank på en anden computer? Herved burde du kunne tage et screenshot -> paint og wupti.

Er det selve computeren/Windows der er gået i stykker så du ikke kan noget som helt med den?

Alternativt kunne du vel bede banken om en udskrift og scanne den ind/faxe den til Bet24 og bevise det. Hvis du ikke selv har adgang til en, kender du sikkert en der har.

• Svara
      • 15
        faustx
        den 4 juli 2009 02:59

Hej Martin.Du har da helt ret.Hvis jeg vil kopiere min log-on-key over på en skive, ligge den ind på en andens pc og så lave screenshot derfra.og ja.Min vista driller helt utroligt i varmen her.
        Kom sgu vist til at fjerne mere end nødvendigt, da vista's(microsofts overvågning) sikkerheds system blev hevet ud af
        pc'erens indre, men....
        Jeg er ikke pro'ff i det her bookie game, men har da spillet i mange år via andre kanaler.Så åbner den her verden sig pludselig for mig og jeg skvatter i "fælden" som et lille barn efter slik.

Okay.Har aldrig været god til at gide læse det med småt, men BET24 (og andre) skriver faktisk at de til enhver tid kan forlange at se en form for id, print, m.m.

Og okay.Føler mig bondefanget og var/er vred...Men det er over princippet (og måske lidt min naivitet) at jeg føler mig fand'me som som et udskud/kriminel, der kun vil skade BET24, når man bliver udsat for det her.
        At jeg vil smide nogle tusinde kr ud af vinduet og i favnen på bookies, må vel være op til mig.
        Og ikke til dem der "tjener" pengene.
        og arrogancen gør det så ikke bedre.

Som sagt forholdsvis ny i gamet, men hos min normale(og eneste bookie, indtil BET24), nordicbet har jeg aldrig oplevet noget som bare kom i nærheden.

Tværtimod...Herligt sted med respekt for spillerne og ikke mindst for pengene..BOOTH WAYS...

Og ja.Bliver ligeledes gal i skralden over at jeg skal kontakte BET24's finans/bank partner og skaffe diverse tilladelser og beviser, når de hele tiden har haft pengene...

Og sidst...Indrøm dog hvis i er blevet fuppet af assho....s.
        Så kunne man nok leve med deres "sikkerhed", men at en bookie betragter alle sine kunder som et angreb på dem og deres pengetank...Det er ikke gangbart i mit univers....

Nå, men har hørt fra CATIDEL og de leder efter mine penge.

Jeg gør ikke mere nu end at væbner mig med tålmod og damper lidt af
        og så må jeg jo hellere få opgraderet vistaen her..så skal de nok få deres print, men IKKE min "kærlighed...He

Mika

• Svara