FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Modo - Brynäs

• 01
    Balastik
    den 12 oktober 2011 16:21

Denne sæsons Elitserie har været utrolig målfattig. Der har været stor fokus på det defensive, mens det ofte kun har været et par få mål der har afgjort kampene.

Spillet går på at der maks mål komme 1 mål i 1. periode i denne kamp her.
    Det bliver en utrolig tæt kamp i aften, når Modo tager i mod Brynäs. Det er en kamp som begge hold vil hade at tabe.

Flere gange i denne sæson, har den stået 0-0 efter første periode når Modo har spillet hjemme.

Efter at Brynäs tabte til Skellefteå tidligere på ugen, har de udtalt at det er et meget sultent hold der kommer på besøg i dag.
    Jeg tror dog at begge hold vil se hinanden lidt an i starten af kampen.

Som i alle andre kampe i Elitserien, så er målmændene utroligt vigtige. Det bliver de også i denne kamp.

Jeg tror at de målfattige kampe fortsætter her, og jeg synes at under 1,5 mål i 1. periode ser fin ud.

• Svara
  • 02
    mbkle
    den 12 oktober 2011 16:21

Unibet også med 1,75! :)

• Svara