FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Minnesota Timberwolves - Sacramento Kings

• 01
    jank1
    den 8 februari 2012 08:52

Sacramento skal have et skud. Primært fordi jeg forventer at de kommer til at dominere rebounds, ligesom Tyreke Evans og Marcus Thornton - en af ligaens mest undervurderede guards - spiller rigtig godt for tiden. Desuden rider Sacramento på en af deres bedste bølger længe, og jeg synes man skal spille dem, når de spiller som de gør.

De er back-to-back og har haft en lang rejse fra New Orleans, men Minnesota er uden Kevin Love og formentlig også Darko Milicic. Minnesota's hold er bredt og ungt, men ligeledes er Sacramento og jeg synes faktisk at Minnesota uden Love, ikke er voldsomt bedre end Sacramento. Før sæsonen var Minnesota ikke rangeret så langt over Kings i sæsonforudsigelser.

Desuden er Thornton tilbage. Rookie Jimmer Fredette startede inde på SG mens Thornton var skadet. Han havde en voldsom dårlig indvirkning på Kings-holdet, især i defensive efficiency - så Jimmer er røget tilbage i en bænkproduktion. Han er en horribel forsvarsspiller, men er underholdende med sit enormt dybe skud offensivt.

• Svara
  • 02
    jank1
    den 8 februari 2012 08:52

Puha, det blev tæt. Desværre faldt det ikke ud til vores fordel..

86-84 FT

Håber dog nogle tog den forsigtige variant i form af +6,5 handicappet, som kunne fås i oddslejet 1,91-2,00

• Svara