FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Mine spil i dag

• 01
    mbkle
    den 10 juli 2011 16:49

I dag har jeg 2 spil.
    Vålerenga - Tromsø X2 til 1,97 hos betsafe
    Brasilien - USA (0-1) 1 til 4,90 hos betsafe

I kampen mellem Vålerenga og Tromsø syntes jeg klart at bookmakerne har undervurderet Tromsø. Godt nok har de Sigurd Rushfeldt og Miika Kopinen skadet og de har lige mistet Tore Reginiussen og Tom Høgli, men i sidste kamp som også var på udebane vandt de 2-0 over Frederikstad. Her var Mostafa Abdellaoue rigtig fint spillende. De har altså andre der kan tage over. Selvfølgelig er Vålerenga lige et niveau bedre end Frederiksstad, men Tromsø har det med at spille bedst mod de andre tophold. Det er fristende at spille en ren Tromsø-sejr til odds 4,30, men der er en rigtig god chance for uafgjort, så jeg snupper X2 til 1,97 hos betsafe.

I kampen mellem Brasilien og USA er vi i kvartfinalen i kvindernes VM. Brasilien må være klar favorit. De er lige spillet varme og vandt sidst 3-0 over Ækvatorial Guinea. De har verdens bedste spiller i Marta. USA spillede skidt i sidste kamp mod svenskerne og fik kun uafgjort trods det at de var storfavoritter. Brasilien bør altså være favoritter. Trods det kan man hente 2,35 på en ren sejr til Brasilien. Jeg tror dog godt de kan vinde med mindst 2 mål, hvilket belønnes med 4,90 hos betsafe.

Kommentarer modtages gerne.

mbkle

• Svara