FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Milan - Barcelona (1-0)

• 01
    Van Basten
    den 23 november 2011 06:36

Jeg tror på en etmålssejr til katalanerne.

Milan og Barcelona avancerer fra gruppe H, men hvem snupper førstepladsen? Barcelona vil være stort set sikre på førstepladsen, hvis bare de får uafgjort, men det ligger ikke til dem at spille efter pointdelingen. De tabte to point på Camp Nou i det omvendte opgør, og jeg tror, at de vil revanchere sig her.

Milan var ikke videre overbevisende i deres uafgjorte kamp mod Fiorentina senest, men spillerne vil ikke have noget problem med at sætte sig op her, og jeg forventer, at niveauet stiger en tak som konsekvens af kampens store betydning.

Barcelona er ikke helt lige så stærke som i sidste sæson, men holdet er stadig rigtig godt. Messi og co. dominerer deres kampe uanset, om de spiller hjemme eller ude, og det vil de også sigte efter at gøre onsdag aften.

Jeg tror på et tæt opgør, hvor milanesisk fight rækker til et smalt nederlag.

En enkelt unit på handicap x’et til odds 3,75 ved Bet365.

• Svara
  • 02
    andymar
    den 23 november 2011 06:36

Unibet har i øjeblikket 3.85 på 1-0 X.

• Svara