FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Middlesbrough FC - Sunderland FC

• 01
    Original
    den 8 februari 2012 19:26

Sunderland gæster denne aften Middlesbrough.

Middlesbrough, også kaldt "Boro" er utvivlsomt i utrolig dårlig form. De er nu uden sejr i deres seneste 5 kampe. De har også svært ved at score på hjemmebane hvor man kun har scoret 4 mål i deres 7 kampe. Boro mangler således også deres absolut farligste mand oppe i angrebet i form af Scott McDonald som er ude med en skade og ikke i stand til at spille i denne kamp. Boro ligger i den anden bedste engelske række, og man sigter efter at komme op i den bedste række igen, så derfor forventer fansene bestemt ikke noget i denne kamp. Når man så ser på deres næste kamp mod Ipswich, så skal de ihvertfald ikke give den maks gas da det bliver en hård kamp.

Sunderland derimod er i rigtig god form. Martin O Neill har vist formidabel trænerevne da han har formået at vende skuden. Sunderland har kun tabt en af de sidste 10 kampe i alle turneringer hvoraf 7 af dem er vundet. I de seneste 5 udebanekampe er 4 af dem vundet. Den sidste tabte de til Chelsea med 1-0. Sunderland går op i FA cuppen, og tanken på Wembley gør dem helt kåde.

Oddset er faldende, og det er med god grund. Jeg kan ikke forestille mig Boro slå "de sorte katte" og slet ikke når formpilen peger i hver sin retning. Mine penge ryger på Sunderland.

• Svara
    • 02
      TigerNicho
      den 8 februari 2012 19:26

hmm.. faldende.. nej... stigende mester.. åbnede i 1,95 hos mange. bevægede sig op i 2,20 hos nogen faldt igen til 2,00 og ligger pt hos bet 365 i 2,15 ;)
      Ellers fin analyse

• Svara
    • 03
      petersson1984
      den 8 februari 2012 19:59

Sunderland er også uden følgende.

Wayne Bridge, Sotirios Kyrgiakos, Lee Cattermole, Nicklas Bendtner, Wes Brown, David Vaughan, Matt Kilgallon og Titus Bramble.

• Svara
      • 04
        Original
        den 8 februari 2012 20:10

Bramble har spillet 7 kampe denne sæson. Wayne Bridge en enkelt, Cattermole har spillet 16 og er klart det største tab. Kyrgiakos har slet ikke spillet endnu, og Bendtner, tror Sunderland er bedre uden ham må jeg indrømme.

• Svara
      • 05
        petersson1984
        den 8 februari 2012 20:18

Det er alligevel værd at nævne.

Sunderland har dermed kun 4 forsvar tilbage i truppen.

Cattermole er anføre og ville bestemt være savnet. :)

• Svara
      • 06
        petersson1984
        den 8 februari 2012 20:19

EDIT : Bridge og Kyrgiakos er lige kommet til klubben og har derfor begrænset spilletid. De er dog begge tiltænkt en større rolle og O´Neill ville bestemt, have haft begge med.

• Svara
      • 07
        Original
        den 8 februari 2012 20:31

Det er også det jeg skriver Petersson1984. Hvorvidt Bridhge og Kyrgi er tiltænkt en rolle på holdet er vel egentlig ligemeget idet Sunderland er i forrygende form og har gjort det godt uden dem.

• Svara
      • 08
        Original
        den 8 februari 2012 21:29

Er du sindssyg en kasse af Jack Colback!

• Svara