FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Michal Przysiezny - Matthew Ebden

• 01
    DitlevVallentin
    den 15 november 2011 09:04

I denne uge spilles der ATP-Challenger indendørs i Bratislava med underlaget indendørs hardcourt. Underlaget er forholdsvist hurtig af en hardcourt at være og hopper semihøjt. Jeg har i øvrigt selv spillet der på en træningslejr i 2009!

De to spillere har mødt hinanden en gang før, hvor det i januar 2010 blev til en 2-0 sejr til Ebden, på hardcourt til Australian Open.

Matthew Ebden er rangeret som nr. 86 i verden og har en form der hedder 4 sejre og 2 nederlag.
    Sejre over: Gilles Simon (flot), Ryan Harrison (upcoming stortalent), Andujar (stabil spiller) og (svingende) Petzschner.
    Nederlag til: Andy Murray (behøves jeg sige mere?) og Jarko Nieminem (finsk stabil og god spiller).

Det er flotte sejre og nederlag man ikke kan sætte en finger på. Alt i alt rigtig flotte resultater af australieren på det sidste.

Michal Przysiezny er rangeret som nr. 239 og har en form der hedder 1 sejr og fem nederlag.
    Sejr over: Adrian Mannarino (April).
    Nederlag til: Rajeev, Karol Beck, Amer, De Voest og Berankis.

FORHOLDSVIST ukendte spillere han har tabt til i første runde i sine seneste fem turneringer hvoraf den ene var i en kval til Shanghai Masters. De fire andre var Challenger-turneringer. En sejr over nu formstærke Mannarino er det også blevet til, men helt tilbage i April, så det kan man ikke ligge det store i.

Noget utraditionelt er oddset fundet hos BWIN, som giver 2,35 for en 2-0 sejr til Matthew Ebden som jeg finder meget sandsynligt. Spillet fortjener 5 units.
    Bare antal af point på ATP-ranglisten og deres nuværende form taler for sig selv.

Held og lykke!

• Svara
  • 02
    LaLeø
    den 15 november 2011 09:04

Hej Ditlev.

Jeg havde faktisk ikke set, at du havde lagt en analyse ud på Ebden, men som du kan se, så er jeg helt enig.

Ebden har meget mere at byde på, både form- og tennismæssigt. Hvis ikke Przysiezny finder noget af sit aggresive storspil frem, så har jeg svært ved at se ham true Ebden, der har fået stor stabilitet ind i sit spil i denne sæson.

Good luck!

• Svara
  • 03
    DitlevVallentin
    den 15 november 2011 18:59

Hej LaLeø.

Jeg er kun stolt over du så det "samme odds" som jeg..
    Du er mit forbilled inden for oddsetverdenen jo!:-)

Close i andet sæt man!:P

• Svara