FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Michael Yani - Denis Kudla

• 01
    LaLeø
    den 8 juli 2011 09:31

Der spilles i denne uge ATP-turnering i Newport, på græs, og vi er fremme ved kvartfinalerne. I denne kamp mødes Michael Yani og Denis Kudla.

Michael Yani er ikke en spiller, som vi har set meget til i denne sæson. Han har ligget og spillet noget future tennis, ligesom han har forsøgt sig med noget kvalifikation og hovedrunde på Challenger-touren. Yani har bygget sit spil op omkring en stor serv og et godt touch ved nettet, men i virkeligheden bliver meget af serven taget fra spillerne i Newport, fordi der er så lavt et bounce. Yani er kommet igennem kvalifikationen, for første gang med succes, og har slået en skidtspillende Dudi Sela i første runde. I anden runde vandt han mere eller mindre på scratch fra Tommy Haas. Han er placeret 361 på ranglisten.

Denis Kudla er en meget yngre spiller, der faktisk har vist rigtig fine takter igennem de sidste uger. Han slog i førsterunde Ivo Karlovic, der bestemt ikke var på toppen, og fulgte den sejr op med en flot kamp mod Grigor Dimitrov. Der er flere af hans resultater, hvis man kigger ned af listen, der virker interessante og der er også talent i Kudla. Han har en rigtig god første serv, og bevæger sig rigtig flot frem mod nettet. Derudover virker det til at han virkelig ser banen godt i Newport, hvilket er vigtigt da den er en smule tricky.

Oddset på Kudla forinden denne kamp er sat for højt, i min optik. Yani har ikke vist noget af speciel klasse her, eller i resten af sæsonen, mens Kudla virker til at være bedre spillende. Odds 1,68 hos Pinnacle er værdiholdigt.

• Svara
  • 02
    jansen33
    den 8 juli 2011 09:31

Har du selv skrevet den analyse?

http://www.bettingexpert.com/tip/96412-Michael-Yani--Denis-Kudla

• Svara
    • 03
      LaLeø
      den 8 juli 2011 10:15

Hej Jansen!

Selvfølgelig har jeg absolut ingenting med hverken "Vorret" eller bettingexpert.com at gøre.

Alle mine analyser er skrevet af undertegnede, ud fra min egen overbevisning og analyse af den givne kamp. Som jeg ser det, så har han kopieret mine spil i hvert fald tre gange, mens han mindst en gang har kopieret tenniszonen.dk.

Der er tale om en løs oversættelse til engelsk. I øvrigt, så ved jeg absolut ingenting om hverken kinesisk eller irsk fodbold, som tydeligvis er flere af hans kompetenceområder.

En anden ting er, at mine spil er lagt ud typisk aftenen før at "Vorret" ligger sine spil ud, hvilket typisk er om morgenen efter.

God weekend!

Mvh.
      LaLeø

• Svara
      • 04
        mestr
        den 8 juli 2011 10:26

Kan se at han kopiert flere av ekspertene på SpilXperten, blant annets Sutkos tips på Ebdon, mitt spill på Strømsgodset og flere av LaLeøs tips. Det er ren kopi, han har vel brukt Google translate til å oversette.

• Svara
        • 05
          Sutsko
          den 8 juli 2011 11:23

@LaLeø

Det tog ikke mange sekunder at finde ud af, hvem der havde kopieret hvem. Det var derfor jeg ansporede jansen33 til at grave et spadestik dybere inden han stillede spørgsmålstegn ved din troværdighed.

Nok om det.

Først og fremmest et stor tillykke med de fremragende resultater du har leveret i år. Jeg er ikke meget for at tage en "duel" med dig med den fremragende form du udvier. Men vi er dybt uenige i chancevurderingen af Yani - Kudla. Jeg har den som 50-50, og derfor fin værdi i Yani.

Jeg har lagt min analyse op, og jeg forsvarer naturligvis gerne mine synspunkter yderligere her i forum. Et ekstremt interessant matchup med en på forhånd nærmest utænkelig kamp mellem et wildvard og en kvalifikant, der aldrig tidligere har vundet en kamp på ATP niveau før denne uge.

Mvh.

Sutsko

• Svara
          • 06
            LaLeø
            den 8 juli 2011 11:33

@Sutsko

Tak for ros, og det hele.

Der skal være plads til uenighed, selvfølgelig! :)

• Svara
        • 07
          SpilXperten.com
          den 8 juli 2011 11:38

Hej allesammen,

Det viser sig, at deres såkaldte ekspert har fingrene rigtig langt nede i kagedåsen med SpilXpertens spilforslag. Som mestr siger, så er det ikke kun LaLeø, der er blevet plagieret, men også ham selv, Sutsko og Tenniszonen - måske endda flere. Vi har derfor naturligvis rettet henvendelse til Bettingexpert for at få dem til at stoppe dette omgående.

@jansen33

Tak, fordi du ledte os på sporet af dette, men pas på med ikke at rette anklage mod den første og bedste.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
    • 08
      Sutsko
      den 8 juli 2011 09:55

Hej jansen33!

Hvad tror du?

Tror du LaLeø har kopieret Vorret?

Har du selv brugt tid på at researche lidt?

Folk der kommer hurtigt forbi forum kan meget nemt få et helt forkert indtryk af LaLeø, når du stiller et spørgsmål som ovennævnte uden at have brugt synderligt meget tid på det.

Mvh.

Sutsko

• Svara
      • 09
        jansen33
        den 8 juli 2011 13:10

Jeg tror bare den ene har kopieret den anden, da analyserne mindede meget om hinanden.
        Jeg kunne umiddelbart ikke se, hvad tidspunkt de var lagt op.

At det er LaLeø der skrevet det har skrevet det, er jo bare godt.
        Det var ikke ment som en anklage, hvis det lød sådan, men et spørgsmål.

• Svara