FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Miami Dolphins - Houston Texans

• 01
    Bosse30
    den 16 september 2011 19:55

Et lidt spøjst matchup mellem Dolphins, der tabte 7/8 hjemmekampe sidste år, og Texans, der tabte 6/8 udekampe sidste år.

Miami Dolphins

Dolphins tabte 38-24 til Patriots, hvilket ikke var nogen overraskelse. De blev udspillet, men QB Henne gjorde det alligevel over forventning og undgik at dumme sig alt for meget. Han havde 1 INT og 1 fumble, der dog ikke blev tabt.

Offensivt viste Dolphins, at når Henne viser stabilitet, så kan de godt flytte bolden. Dog var holdet ret endimensionelt, da Henne kastede 49 gange og Reggie Bush kun fik 11 carries. Henne scramblede dog også lidt med fin succes. Dolphins gjorde det pænt rent offensivt, og kan de holde det niveau hele sæsonen, så skal de nok få sat nogle pts. på tavlen.

Defensivt blev Dolphins fuldstændig pillet fra hinanden af Tom Brady. Dolphins backfield så meget svag ud, og de tillod 517y og 5 TD fra en velspillende Brady. Deres rush defense var heller ikke prangende, da de tillod Patriots 4,9 ypc til Patriots 2 RB's.

Sidste år havde Dolphins et ganske godt defense, hvorfor man også skal passe på med at lægge alt for meget i, at Brady splittede Fins defense ad.

Houston Texans

Texans havde næsten en walkover i uge 1 mod Colts uden Manning. Texans førte 34-0 ved halvleg og skulle bare have tiden til at gå. I 4. quarter fik Colts 1 TD.

Offensivt har Texans et ret godt rush offense, selvom de har mistet FB Vonta Leach. Deres backups Ward og Tate gjorde det fortrinligt, og nu forventes det, at Foster er klar til denne kamp, hvilket kun er et stort plus. Schaub gjorde det pænt, men havde 2 INT, hvilket trækker meget ned. Han er dog en rimelig god QB med et super target i Andre Johnson. Alt i alt et rigtig farligt offense.

Defensivt gjorde Texans det også rigtig godt, men det var trods alt kun mod Collins. Men de viste gode takter. Colts kom så hurtigt så stor bagud, at Texans slet ikke skulle bekymre sig om at forsvare sig mod løbet.

Faremomenter

At Foster ikke bliver klar, han står dog som probable, så det ville overraske meget, hvis han ikke starter. Hvis Henne præsterer på samme niveau som mod Patriots, så kan kampen godt blive meget tæt.

Konklusion

Jeg forventer, at Texans har set, hvordan man kaster mod Dolphins, men ellers har de et rush offense, der bør kunne klare sagerne for dem. Texans er gode til at holde på bolden og få tiden til at arbejde for dem, så Henne skal virkelig slå til på de forsøg han får, hvis Fins skal holde kampen tæt. Jeg forventer dog, at Wade Phillips kan gøre livet surt for Henne i denne kamp, så han viser sit sande jeg, hvilket vil være en noget mere svingende præstation.

Texans er et bedre hold end Dolphins og bør kunne klare denne linje. Har Texans som svag favorit på denne linje.

• Svara
  • 02
    zAAz
    den 16 september 2011 19:55

You've made a powerful enemy today my friend :D

Jeg kender desværre ikke nok til Texans for at gøre mig klog på din vurdering, men synes der er nogle ting man skal tage højde for, når man oddser mod Dolphins.

1) Dolphins er elendige til at dække tight-ends, men kender ikke rigtig situationen i Houston, så skal ikke sige hvor meget det betyder.

2) Henne kastede godt nok en interception, men det var sidste spil i kampen med 0 sek på klokken, hvor man var bagud med 14 point. Så det er ikke retvisende for hans kamp. Han spillede fortrinligt og lavede flere store spil, som eller har været problemet de tidligere sæsoner. Han virker som en helt ny spiller, og de små skridt han tog i preseason er blevet større.

3) Løbeangrebet er helt væk.... Det skyldes ikke så meget running backs, men derimod Offensive Line. De kunne intet og det siger det hele, at man kastede 4 gange fra 1 yard linien. Red zone offense er et stort problem og man har ikke rigtig fundet løsningen i den nye sæson.

Jeg tror selv på en sejr til Dolphins, men det ville også være underligt andet.

Mvh
    Anders

• Svara
  • 03
    Bosse30
    den 16 september 2011 20:17

Ja jeg var godt klar over, at jeg nok prikkede til dine følelser når jeg postede dette spil :)

Jeg vil lige knytte lidt kommentarer til dine betragtninger.

1) Schaub kaster ikke vildt meget til sine TE's. Det er ikke sådan at han helt undgår dem, men Andre Johnson er hans klart foretrukne mål - og med rette.

2) Ja Henne havde en god kamp, men jeg er bestemt ikke overbevist om, at han er stabil. Jeg synes ikke han viste andet end den gamle Henne i løbet af preseason. Spiller han som mod Pats, så bliver den meget muligt tæt.

3) Ja et stort problem for Fins, for de kan ikke styre en kamp, når de slet ikke kan løbe bolden.

Jeg ser gode muligheder for, at Texans kan styre klokken med deres rush offense, hvilket vil gøre det svært for Henne. Han skal være meget skarp for at de har en chance her.

• Svara
  • 04
    gunners
    den 16 september 2011 20:43

jeg vil ikke komme med en kommentar til spillet, fordi ved meget lidt om NFL men elsker at se det, så det er rart at der kommer spil på det, så man kan smide lidt penge på det :-)

er der nogen af jer der skal til London i år for at se det ?

mvh

• Svara
  • 05
    Bosse30
    den 16 september 2011 20:49

@ gunners

Ja da, skal sidde på langsiden i år. Har været derovre de sidste par år, og det er helt kanon hver gang. Bucs havde også hjemmebane på Wembley forrige år, så hvis du ikke så dem der, så kan du glæde dig til deres cheerleaders, der er helt i toppen af ligaen.

Vi tager derover om lørdagen til lidt semi-druk og så football om søndagen. Hvad er din plan?

• Svara
  • 06
    gunners
    den 16 september 2011 20:59

jeg har været derover de sidste 4 år, alle gange med club tickets, som sidste år var penge ud af vinduet i forhold til almindelige billetter.

jeg kan desværre ikke komme derover i år, men de sidste par år har vi ellers været mellem 10 og 16 venner afsted, i en lille uge, så den fik ikke for lidt :-)

cheerleaders..... nå ja dem der danser, jo tak det har jeg lagt mærke til :-)

det er sgu fedt når man igen og igen kommer ind på stadion, og skal til at se NFL på Wembley, fede omgivelser.... men god tur, træt af at jeg ikke kan.

mvh

• Svara
  • 07
    Bosse30
    den 16 september 2011 21:14

Ja der er mega fed stemning. Dog synes jeg det var lidt tamt (og pinligt som Niner fan) at de havde havde taget de der trommedrenge med sidste år.

Men stemningen er helt fantastisk på stadion. Dog blev jeg sat på plads af en ukendt Broncos fan sidste år, da han sluttede vores diskussion med at belære mig om, at QB'en er ham der kaster med bolden... Hmm... Ja så kunne jeg jo ikke sige mere, han var for klog til mig.

Ja surt du ikke kommer i år, ellers kunne vi lige ha' nydt en enkelt.

• Svara
  • 08
    gunners
    den 16 september 2011 21:49

ha ha, der kunne jeg også have været med i en diskussion.

ja det er lidt surt, men har også svært ved KUN at nyde en enkelt :-)

• Svara