FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Melodi Grand Prix

• 01
    Sputnik1
    den 21 januari 2012 17:11

Var til generalprøven i går, og efter at have overværet den er jeg ret overbevist om at sang nr. 10 vinder.

Det var den eneste sang der fik hele salen op at stå og fik efterfølgende også det største bifald bifald.
    Den rammer bredt blandt alle, modsat Jesper Nohrstedt der er populær hos de unge, men det er ikke nok til at vinde,
    som jeg ser det.
    Aya som jeg ellers også havde en lille fidus til skuffede til generalprøven.
    Hun skal steppe meget op for at vinde.
    Kunne godt ske at Soluna Samay, tog den sidste finale plads, men vinde gør den sandsynligvis ikke.

Ser Brøns/Isaksson som deltager i finalen, og selvom der har været meget snak om (den udenlandske) jury, nu også har indflydelse på finale resultatet, så det ikke nok til at vælte sang nr. 10 efter min overbevisning.
    For de 5 juryer uddeler 8-10-12 point, til de 3 finale sange, det vil sige at en sang minimum får 40 point 26,6% og max 60 point af juryerne, så det er seerenestemmerne der for alvor kan rykke, da de i teorien kunne uddele alle deres stemmer (150 point) til en sang, Så selvom juryen skulle give 5 gange 8 point til sang nr. 10 (hvad jeg har svært ved at se skulle ske), så tror jeg den vinder stort nok hos seerene til at vinde showet.
    Statistiken er også med sangen, i de sisdste 10 år har sang nr. 10 vundet 5 gange.

• Svara
  • 02
    Aladin
    den 21 januari 2012 17:11

Helt enig med dig her, sangen fanger mange også lyder den godt i forhold til de sange som er på Engelsk.

Sangen vinder allerede ifølge BT: http://www.bt.dk/melodi-grand-prix/alle-enige-christian-broens-vinder-melodi-grand-prix

Følger klart med her :)

• Svara