FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Melbourne Stars - Melbourne Renegades (bedste Renegades batter)

• 01
    Roman Empire Specials
    den 7 januari 2012 08:52

Brad Hodge er en fantastisk batter i dette format - og udpeget som dangerman af modstanderholdet. Hans comeback fra skade har løftet holdet markant med 2 af 2 sejre - hvor han var topscorer i begge. Han deltog ikke i de 2 første kampe.

McDonald er anfører - og binder trådene både batting og bowling. Han har stor rutine - især på Melbourne wickets. En spiller der skal spille med kalkuleret risiko - og har været topscorer i 1 af 4 kampe.

Finch er en hitter - men hans mission er at smide tøjlerne. Han kan score hurtigt - men spiller risikobetonet i forhold til de 2 andre.

57.89 % på Hodge til odds 4 hos Lads
    42.11 % på McDonald til odds 5.50 hos Lads.

Effektivt odds 2.31.

• Svara
    • 02
      Roman Empire Specials
      den 7 januari 2012 08:52

Kan spilles under Bet365s livebetting indtil ca. kl.11.

• Svara
      • 03
        dane
        den 7 januari 2012 08:56

Hej Romaan.
        bedste Renegades batter spillet kan jeg ikke finde nogen stder, heller ikke hos Ladbrokes.

• Svara
    • 04
      WoodmanWoody
      den 7 januari 2012 08:56

Hey Roman :)

Min Forstand på Cricket kan jeg ikke lige præle af, men jeg følger bestemt dine spil :) Ville lige høre hvor man kan finde spillet på 365 da jeg kun kan se bedste batter i næste innings og det går jeg ikke udfra er det samme?

Tak for nogle fantastiske spil og held og lykke herfra :)

• Svara