FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Martin Atkins - Willy van de Wiel

• 01
    TheSituation
    den 11 januari 2012 19:03

Det er med stor glæde at undertegnede har fået muligheden for at anbefale spil på Dart.

Dart-sporten er for mange nok mest af alt en by i Rusland, men den konstante intensitet og det høje spændings-niveau i sporten kan gøre selv kritikeren entusiastisk ved tanken om Dart.

Hvis der er noget i er i tvivl om, skal i ikke holde jer tilbage fra at bruge kommentarfeltet.

I aften skal de sidste 4 kvartfinale-deltagere findes og aftenens første match står mellem Martin Atkins og Willy van de Wiel. I disse 2. runde kampe spilles der bedst af 7 sæt.

Begge spilleres bedste resultater ved Lakeside Championship er 2. runde, hvor af en af dem minimum kvalificerer sig videre til en kvartfinale i aften.

Atkins vandt i 1. runde over Walton, i en til tider tæt kamp, som var kendetegnet ved skiftevise brud på kastet. Atkins spillede en solid kamp og udscorede Walton, efter at have haft problemer med at lukke i de første par legs. Han lukkede kampen med en flot checkout på 132, hvilket vidner om hans evner.

Willy vandt en flot 3-0 sejr over Dave Prins, som ikke havde meget at komme med. Den 29-årige hollænder uden at imponere, idet at Prins kæmpede med sine nye 26-grams pile.

Nuvel vandt "Free Willy" med 3-0 i hans sidste kamp, men det resultat fortæller mere om modstanderens præstation eller mangel på samme. Willy's stats for kampen er ligeledes iøjnefaldende. Hans gennemsnit ligger lavt og han missede mange af hans doubler.

Atkins holdte et solidt gennemsnit gennem hans kamp på 87,42 og hans stabilitet i spillet er et af hans varemærker.

I dart betyder alder stort set ingenting, men alligevel kan Atkins 16 år mere på bagen i forhold til Willy van de Wiel vise sig at få indflydelse i de afgørende situationer.

Ydermere er Atkins englænder og har dermed hjemmepublikummet med sig. Dart er ikke nogen gentlemans sport og Willy vil formentlig opleve negative tilråb for hans anstregelser.

Atkins imponerede mig mest i 1. runde og efter min vurdering ligger værdien i et spil på ham. Jeg kan ikke se denne kamp gå hele vejen, så et logisk spil bliver på Atkins -1,5, som belønnes med flotte 2,75.

Nogle af aftenens kampe kan i øvrigt følges Live på Eurosport International fra 20:15.

• Svara
  • 02
    TheSituation
    den 11 januari 2012 19:03

Håber nogen nåede at få den, da den lige er gået hjem ;-)
    Atkins vandt 4-2.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 11 januari 2012 19:06

Godt at se jeg ikke længere er den eneste der skriver kilometerlange analyser om en sport/liga 9 ud af 10 ikke aner noget om ;-) velkommen til klubben! - men godt tip, jeg fulgte det; kan da være man skulle prøve at se noget dart i de her dage.

• Svara