FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Marseille - Arsenal

• 01
    Original
    den 19 oktober 2011 20:30

To hold som klarer det rigtig skidt i de hjemlige ligaer, men europæisk har fået en okay start. Marseille har 6 point mens Arsenal har 4 point, de var tætte på at hente 3 point i tyskland mod Dortmund men lukkede et mål ind til sidst.

Marseille har spillet 10 kampe i den hjemlige liga hvor 6 er endt uafgjort og kun 1 er endt med sejr.

Arsenal har fire point efter 2 spillerunder med point mod Olympiakos og Dortmund. Arsenal har haft det svært, men alligevel fået point, jeg tror de undervurderes og mod et Marseille hold som også er i krise. Jeg garderer mig med X'et da der er forholdsvis stor chance for de to hold ender i remis.

• Svara
  • 02
    Original
    den 19 oktober 2011 20:30

2,43 kort før start

• Svara