FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester United - Wigan

• 01
    WoodmanWoody
    den 23 december 2011 20:23

Ved ikke om der er en Odds-sættere hos Bettsson der har drukket inden han satte disse odds, for en ting er sikkert og det er at de er ren gavmilde! Hvis vi tager et hurtigt kig på hvad de mest sandsynlige giver igen i forhold til resten af markedet.

Rooney: @6,25 næst højeste: 3,75
    Hernendez: @7,10 næst højeste: 4,50
    Berbatov: @ 8,00 næst højeste: 5,00
    Welbeck: @ 8,00 næst højeste: 5,00
    Nani: @ 12,5 næst højeste: 7,00

og man kunne sådan set blive ved.

Argumenter:

1) Jeg har taget Rooney + Welbeck + Nani fordi jeg ser dem som højst sandsynlige af at være den første målscore. De har alle 3 startet inde i de sidste 3kampe hvilket også har ført til at de har været 1målscore på skift. De er klart de mest offensive spillere i forhold til resten af holdet som har startet inde.

2) United og Wigan har spillede 10gange siden 2006 og United har vundet alle 10 gange, ja Wigan har faktisk kun scoret 3mål. At Wigan skulle komme først på tavlen på Old Trafford tror jeg ikke meget på, jeg tror sådan set slet ikke at de score. Desuden er Wigan det minds scorende hold i Preimer League.

Konklusion: Hvis startsopstilling er den samme som de sidste 3gange eller hvis bare de 3 overstående herre starter inde er dette noget af et gaveodds. I de sidste 3kampe har de på skift været første målscore og i de alt 11mål der er blevet scoret har de stået for 8 af dem. Straffesparksskytteren hedder Wayne Rooney så skulle vi komme derhen burde der også være gode sandsynligheder. Bettsson er ude med utrolige gavmilde odds på Førstemålscore afdelingen i denne kamp og man kan sådan set lidt efter personlig smag spille et rigtig flot odds, jeg har dog valgt denne variant.

Fordelingsnøgle:

Rooney: 43,84%
    Welbeck: 34,25%
    Nani: 21,91%

OBS: Starter spilleren ikke inde får man IKKE sine penge retur.

Held og lykke til dem der følger! :)

• Svara
    • 02
      Rexz0r
      den 23 december 2011 20:23

Held og lykke med spillet.

Jeg syntes 10/10 er alt for højt.

Det har før været diskuteret hvornår man skal smide 10 units afsted.
      Hernandez, Giggs, Berbatov kan også sagtens ende som første målscore, bla derfor syntes jeg ikke 10 units kan forsvare, samt muligheden for at Wigan score også findes.

Jeg mangler noget kendskab som du besidder, som bookmakerne ikke skulle besidde. :)

• Svara
      • 03
        WoodmanWoody
        den 23 december 2011 20:35

Synes hellere ikke vi skal have 10Units diskusionen igen (Ligesom Nordsjællands kampen ved Christianbc) og kan godt forstå dinne holdninger for ikke at smide 10units, samtidig vil jeg have lov til at kaste de Units som jeg personligt selv spiller og det er 10 i denne situation (også mit første 10units spil herinde) da jeg finder værdi til det :)

Med henholdsvis kendskab jeg besider som bookmaikeren gør, kan jeg svare at der er absolut intet og det tror jeg også vil være meget svært i en Preimer League kamp. Bettsson ligger i øjeblikket ufattelig højt i forhold til resten af markedet mhv førstemålscore spil hvilket jeg ikke ved hvorfor men det får mig i hvertfald til at kaste et par dollars ;-)

Held og lykke hvis du følger :)

• Svara
      • 04
        olle07
        den 23 december 2011 20:37

Hej Woody

Du skriver det næsten selv i din første linie i analysen....

Du risikere limits hurtigere hvis dine store spil er langt fra resten af markedet. Nogle bookies kunne endda sige det er en åbenlys fejl og straffe dig med limit da du forsøger at udnytte det.

Men held og lykke med spillet

• Svara
        • 05
          olle07
          den 23 december 2011 20:45

Sorry

Glemte at nævne jeg ikke kender noget til markedet, så aner ikke hvor meget de ligger over normalen.

Cheers

• Svara
    • 06
      christianbc
      den 24 december 2011 14:20

Det lugter sku lidt af en mand der er på tilt.

Men spændende, den kommer til at skabe debat - lækkert! :)

God jul.

• Svara
      • 07
        WoodmanWoody
        den 24 december 2011 14:49

Forstår ikke din første kommentar Christian? Tilt?

Også kunne jeg da godt tænke dit syn på dette spil? Du har leveret utrolig flotte resultater i Primer League og det er her du har dine forcer så kom gerne med nogle argumenter for/imod spillet :)

Så gik den hellere ikke længere!

Rooney er nu nede i @ 3,90
        Welbeck er nede i @ 5,00
        Nani er nede i @ 7,25

Og dermed er Oddset faldet fra @ 2,74 til @ 1,68

Jeg holder stadig fast i min vudering og håber nogle af jer nåede at spille!

Go jul.

• Svara
      • 08
        christianbc
        den 24 december 2011 23:53

Jeg vil gå så langt at sige at jeg syntes det er et godt spil.

Men ville aldrig smide så mange penge privat efter det.
        Der er ganske enkelt så mange ting der kan gå galt.

Målscorer spil er for mig - nærmest et hygge spil. Oddset er for det meste sat korrekt. Jeg spiller primært dem som jeg vil mene ligger godt til modstanderes forsvar.

Kan ikke tage fra dig det er et flot odds du har fundet - uden tvivl. Men det er mange units, og formenligt svært for mange at få igennem.

• Svara
      • 09
        David Dunn
        den 25 december 2011 01:53

En VESENTLIG opplysning mangler: No refund on non-starters.

Det er forventet at ferguson vil rullere på laget i disse julekampene. Derfor ikke usannsynlig at welbeck, nani - ja til og med rooney starter ute i denne kampen.

• Svara
        • 10
          KingFed
          den 25 december 2011 04:25

Hmm...kombipicks med på gode differ til max units hos Betsson giver måske ikke den største street credit...pas på units - kan være et svært hul at grave sig op af...lykke med det...

• Svara
        • 11
          Bosse30
          den 25 december 2011 09:27

Synes da det står rimelig klart og tydeligt sidst i analysen...

• Svara
          • 12
            David Dunn
            den 25 december 2011 11:53

Ooops, ganske riktig.. my bad! Mener det ikke stod der i utgangspunktet, men skal ikke være for bombastisk på det :)

Det er likevel viktig å få presisert dette faktum, da det som nevnt er en stor fare for rullering på laget med det tette juleprogrammet!

Lykke til med spillene!

• Svara