FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester United - Stoke City

• 01
    Original
    den 31 januari 2012 20:15

Jeg tror på, at begge hold scorer i denne kamp.

Manchester United skal vinde denne kamp, og det bør de også gøre. Der er dog en ting som gør at jeg ikke tipper hjemmesejren, værdien er ikke til stede.

Begge hold scorer virker som et rigtig godt spil.

Manchester United lukker i snit 1 mål ind per kamp, men defensiven virker ekstremt dårlig, der bliver begået mange fejl.

Til denne kamp må United undvære Lindegaard, og det er egentlig derfor jeg finder værdi i dette spil. Stoke City er et ekstremt fysisk stærkt hold. Lindegaard er ude i 3 uger ca. og er derfor ikke med i denne kamp, derfor er det enten De Gea, Ben Amos eller Tomasz Kuszczak der skal stå i denne kamp. De Gea var syg mandag, så det er tvivlsomt om han bliver klar til denne kamp. Ligegyldigt hvilken målmand Ferguson vælger, så er det alle tre usikre målmand. De Gea er meget usikker i feltet, og det er 100% Pulis og co. er klar over dette. Der vil komme lange bolde konstant hvor De Gea skal ud og bokse i denne kampe. Hvis De Gea ikke bliver klar, så er det Ben Amos eller Tomasz Kuszczak der skal stå, de har ikke været i kamp siden maj måned sidste år, helt sikkert en svækkelse og en fordel for dette spil.

• Svara
  • 02
    andymar
    den 31 januari 2012 20:15

Jeg er helt enig, begge hold scorer ser ud til at have fin værdi når Lindegaard er væk.

• Svara
  • 03
    Original
    den 31 januari 2012 20:19

Haha, Ben Amos faldt valget på i dag.. Bliver spændende og se om de overhovedet vinder..

• Svara
  • 04
    andymar
    den 31 januari 2012 20:35

hehe, United bør vinde..

• Svara