FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester United - Manchester City

• 01
    Van Basten
    den 23 oktober 2011 16:23

Jeg forventer et meget tæt opgør, og så er Ladbrokes’ odds 4,00 på 2-tallet alt for voldsomt. Ladbrokes ligger noget over det generelle marked på 2-tallet, og jeg sender 2 units i deres retning.

Til spillet:

Jeg synes, at Manchester United har vist svaghedstegn på det seneste. I optakten her på siden er det allerede nævnt, hvordan vi skal helt tilbage til Chelsea-kampen for at finde den seneste virkelig overbevisende præstation, og det er ret sigende. Der skal dog ikke være nogen tvivl ved, at Fergusons tropper får uhyre nemt ved at være tændte til mødet med rivalerne, og derbyet får på en eller anden måde sit eget liv.

Manchester City har vist storform på det seneste, og holdet spiller som konsekvens heraf med enorm selvtillid. Skal man slå Manchester United på Old Trafford, kan det passende ske netop denne søndag. City har scoret et hav af mål i denne sæson, og da Mancini samtidig har været garant for defensiv stabilitet, synes jeg, at projektet ser lovende ud.

Jeg spår et rigtig tæt opgør, hvor begge hold vil gå til stålet. Jeg er overbevist om, at begge mandskaber kommer til gode muligheder, men holder Manchester City fast i deres kyniske afslutninger, kan de trække det længste strå.

2 units på 2-tallet til odds 4,00 ved Ladbrokes.

• Svara
  • 02
    Original
    den 23 oktober 2011 16:23

CITY! :) Helt igennem fantastisk. Endelig inder City over United. 5 point foran, det er sørme vigtigt.

• Svara