FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester United - Blackburn

• 01
    WoodmanWoody
    den 31 december 2011 13:01

Denne gang tager Manchester United mod sidste pladsen Blackburn hvor jeg tror vi kommer til at se en Wayne Rooney scoring.

Argumenter:

1) Rooney er United's topscore med i alt 13 scoring og er for alvor begyndt at gøre det godt igen. Han har scorede både mod Fulham, QPR og Wolverhampton, også startede han ikke inde senest mod Wigan.

2) Han tager straffe og kan os være manden der tager frisparkene.

3) Han er inde i en god stime og skal nu spille mod det hold der har lukket flest mål ind på udebane så der burde være fine chancer for en Rooney scoring.

Held og lykke til dem der følger!

• Svara
  • 02
    cbll
    den 31 december 2011 13:01

2,79 på Betfair efter kommission... Efter jeg købte den røg den i 3,00, åbenbart. Fin værdi må man sige :)

• Svara
  • 03
    vixen
    den 31 december 2011 13:07

Pas på - Rooney åbenbart ikke engang på bænken, så lad være med at binde pengene...

• Svara
    • 04
      cbll
      den 31 december 2011 13:11

Har også blot smidt lidt håndører på den; tænkte det var et fint nok spil. Men oddset er så pga. betfair ikke refunderer ved udeblivelse fra kampen - men at Unibet gør - eller hvordan?

• Svara
      • 05
        cbll
        den 31 december 2011 13:19

Ja, jeg kan så se, at han ikke spiller.. Nå, må hive den hjem igen og tage det bette tab.. surt!

• Svara
      • 06
        christianbc
        den 31 december 2011 13:23

Gør i mine øjne ikke United spillet dårligere. Specielt ikke mål spillene.

Hvis der er en spiller der er giftig mod de middelmåde modstandere så er det Dimitar Berbatov.. Han har også noget der skal bevises, så han skal nok være sulten som bare fanden. Lækkert.

• Svara
    • 07
      cbll
      den 31 december 2011 13:23

@vixen

Du virker jo til at være noget af en betfair-guru; bruger du msn? hvis du er interesseret i at udveksle lidt viden - med den nye spillelov in mente forestiller jeg mig at bruge betfair lidt mere, plus du kan få æren af at få live-whine af mig og Bosse30 når murphys lov træder i kraft ved vores football-spil ;-)

• Svara
      • 08
        vixen
        den 31 december 2011 13:30

cbll, drop mig en hilsen på olessan@hotmail.com, så sludres vi ved...

Godt Nytår til dig

• Svara
        • 09
          cbll
          den 31 december 2011 13:31

will do - lige over.

• Svara
      • 10
        vixen
        den 31 december 2011 13:25

cbll, du får dine penge igen alt andet lige...

The player does not need to play the full match, with bets standing if the player plays any part in the match. Betfair will void all bets on players not playing.

• Svara
        • 11
          cbll
          den 31 december 2011 13:27

Ok - så ku' man undres over den mængde penge der flyver ind/ud på dét marked, selvom han er ude. Underligt. Men kan man ofte fange disse målscorer spil godt på betfair, hvor de ligger meget over traditionelle bookmakere?

Virker som god værdi at hente ofte, hvis det er sagen.

• Svara
        • 12
          vixen
          den 31 december 2011 13:35

Der er jo lidt af hvert på Betfair - hajer, plankton, syndikater, hyggespillere, matematikere, situationsanalytikere mfl.... ;-) Men jo, jeg vil mene, at mange "To score"-odds ligger klart over bookmakernes odds og med pæn likviditet, særligt på de store kampe.

Og da det er spillere og ikke bookmakere, der sælger odds (selv om der nok er et par bookies derinde hist og pist for at dække sig ind...), så bliver der jo også begået fejl, som bookmakerne ikke begår...så det er værd at holde øje. Mange sælgere går overraskende langt for at blive matchet...

• Svara
        • 13
          WoodmanWoody
          den 31 december 2011 13:42

Nu har jeg ikke haft betfair selv men lyder da som en helt udemærket investering hvis målscorespil kan lægge helt deroppe, endda hvis du får penge retur ved ingen scoring..

Men eftersom Betfair jo er en trading bookie hvor folk køber og sælger er det så fint nok at ligge spilforslag ud udelukkende på dem? Har ikke ligeså meget erfaring hvad det angår :)

• Svara
        • 14
          cbll
          den 31 december 2011 13:42

Du må gerne ligge spilforslag ud, men du skal sørge for, at der er nok likviditet i markedet til at det er hensigtsmæssigt, men på den måde, at det jo i

• Svara
        • 15
          cbll
          den 31 december 2011 13:44

Ja, jeg er lidt tasteturspasser idag.. :

Men på den måde, at spillet til det antal units du angiver skal kunne gentages en vis antal gange. Ellers svarer det jo til at smide mange units på små specialspil, som man godt er klar over bliver slashed så snart der kommer en plovmand på dem.

Er f.eks. spillet 285,000kr(plus det løse) på målscorer-markedet bare i United-Blackburn idag.

• Svara
      • 16
        Bosse30
        den 31 december 2011 13:47

Ja og det er slet ikke så lidt vi får tudet over... Må være underholdene for 3. person.

• Svara