FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester United - Benfica

• 01
    Van Basten
    den 23 november 2011 11:35

Begge klubber kan leve med X’et.

Manchester United er med rette gjort til favorit forud for kampen, men jeg synes ikke, at Pinnacle Sports odds 4,21 på X’et kan retfærdiggøres. Benfica gør det glimrende og øjner chancen for avancement, så de vil helt sikkert spille sig helt ud på Old Trafford.

Benfica har ikke tabt en eneste af deres 19 kampe hidtil i sæsonen, og det giver selvtillid. De fik uafgjort i det omvendte opgør mod United, og det var egentlig ganske fair. Jeg forventer, at de vil spille på det uafgjorte resultat endnu engang, da de så kan afgøre sagerne i en let hjemmebanekamp mod Otelul Galati i sidste runde.

En del af bevæggrunden for dette spil skal også findes i de seneste United-præstationer, som ikke har været overbevisende. De seneste ligakampe tæller kun smalle etmålssejre over Swansea, Sunderland og Everton – hold, der i mine øjne, er et niveau ringere end Benfica. Til kampen mod portugiserne må United i øvrigt undvære både Anderson og Smalling.

Jeg tror på et tæt opgør, og hvis kampen her ender uafgjort, er begge hold stadig med rigtig gode muligheder for avancement.

2 units på X’et til odds 4,21 ved Pinnacle Sports.

• Svara
  • 02
    vixen
    den 23 november 2011 11:35

Lille nedbrud for siden eller ej - her skal altså tippes med hatten for et super flot X-tip, Van B

• Svara