FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester - United

• 01
    christianbc
    den 31 december 2011 12:30

Old Trafford er scenen når top mod bund tørner sammen. Manchester United tager i mod Blackburn Rovers.

Kampen er analyseret til bund af gud og hver mand.
    Så har egentligt ikke så meget mere.

Udover at jeg er langt fra sikker på at Blackburn ikke kan få et total ligegyldigt mål.

United skal nok få scoret en lille håndfuld, men syntes bestemt også Blackburn skal have en mulighed for at score her, specielt hvis United kommer foran.

1,80 holder ganske fin værdi.

• Svara
  • 02
    christianbc
    den 31 december 2011 12:30

HAHA! Det gik sku da godt.

Der skal selvfølgelig stå:
    Manchester United - Blackburn Rovers

• Svara
  • 03
    cbll
    den 31 december 2011 13:56

Hmm - disse spil kan man oftest vente med at spille til live. Skal ikke mere end 4-5 min til, så giver den 1,95. Personligt rammer jeg mest under'en før kampstart, da den daler.

Men good luck - har fulgt den, kan desværre ikke selv se kampen.

• Svara
  • 04
    christianbc
    den 31 december 2011 14:07

Kan fortælle dig at, ganske som forudset, har Yakubu bragt Blackburn foran 0-1 ;)

• Svara
  • 05
    Rexz0r
    den 31 december 2011 14:40

Misforstå mig ej, men som forudset?
    Syntes ikke du nævner nogle steder at hverken Yakubu vil score, eller at Blackburn skulle komme foran i din analyse? :)

Godt for dit odds, men forudset lyder lidt smart :-)

• Svara
  • 06
    Stitch
    den 31 december 2011 14:56

Jeg tror, at der er anvendt ironi, Rexz0r!

mvh

• Svara
  • 07
    Rexz0r
    den 31 december 2011 15:03

Lol det er da sikkert også (flovt) :-)

Men ja, ser ud til at bettet går hjem nu :-)

• Svara