FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester City - Stoke

• 01
    Leandinho
    den 21 december 2011 15:31

Forventer mig en ensidig affære på Etihad Stadium i aften. Stoke har ikke scoret mod Manchester City på deres græstæppe i PL-sammenhæng, og med et meget vigtigt juleprogram med Wigan og Aston Villa hjemme og Blackburn ude, så vil det undre mig meget, om man giver sig 112 % i kampen her.

Nøglespillere som Whelan og Shawcross får begge karantæne, hvis man render ind i en advarsel mere - regner med, at Tony Pulis tager sine forholdsregler her.

City i forvejen ikke just nogen kortmagnet på eget græs, hvor fem af otte kampe har haft 10 (!) BPs eller under, her i blandt tre af dem helt uden kort. De tre syndere var senest mod Arsenal med 50 og derudover en besynderlig 55 points kamp mod Wolves, hvor Vincent Kompany hovedløst begik straffe til udvisning et kvarter før tid i en ellers rolig kamp.

City har i de kampe trukket tre advarsler til sammen (to af dem mod Gunners) og jeg kan ikke se dem få kort her, så meget som de kommer til at være i boldbesiddelse.

Dommer Mike Dean er en af mine favoritter med meget få kort i størstedelen af sine kampe. 11 af 18 kampe under linjen denne sæson, her i blandt to kampe med Stoke, hvor han ikke har givet et eneste kort til holdet undervejs.

• Svara
    • 02
      christianbc
      den 21 december 2011 15:31

Så frem jeg er informeret korrekt, så er Shawcross allerede ude med karantæne.

Så det er vel Woodgate der skal spille ved siden af Huth, Matt Upson er naturligvis også en mulighed.

Så går jeg ud fra at Shotton spiller højre back når Pennant er tilbage.

• Svara
    • 03
      gerre
      den 21 december 2011 15:32

Shawcross har allerede fået karantæne og er ikke med i denne kamp.

• Svara
      • 04
        Leandinho
        den 21 december 2011 17:09

Ah ja, Shawcross med advarsel i Liga Cuppen, som også tages med over. Det skal kun gøre spillet markant bedre.

• Svara
      • 05
        Tippo
        den 21 december 2011 17:51

Det behøver ikke på nogen måde at være en fordel, at Shawcross er ude. Han har trukket syv gule kort i 21 kampe. Hvis Woodgate bliver erstatningen, så er det nogenlunde samme niveau for advarsler - han har fået tre gule i 13 kampe, men kun i Premier League, så det er reelt tre gule kort 11 kampe.

Omvendt er det heller ikke en forringelse af spillet rent statistisk i hvert fald.

• Svara
      • 06
        Leandinho
        den 21 december 2011 18:03

Shawcross er hvad man i dommertermer kalder en "matchspoiler" - disse har langt fra samme snor hos dommerne, da man med en advarsel kan dæmpe spilleren resten af kampen og dermed undgå, at han stjæler fokus eller er med til at få kampen til at tippe.

Woodgate på ingen måde en matchspoiler, snarere lidt tung i optrækket. Når det så er sagt, så har jeg også Woodgare med på listen over udråbstegn hos Stoke sammen med Wilkinson.

• Svara