FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester City - Manchester United

• 01
    Van Basten
    den 6 januari 2012 13:45

City med mulighederne her.

Kampen er allerede behandlet som optakt på siden, og Original har pt. også et spil ude. Jeg tilslutter mig City-koret, og anbefaler her et spil på 1/1 HT/FT.

United spiller sjældent ideforladt for tiden, og man kan ikke sætte en finger på Newcastles store sejr senest. Særligt midtbanen blev spillet fuldstændig tynd, og selvom City må klare sig uden Yaya Touré her, bør de – som Newcastle – vinde midtbaneslaget. United var bagud ved halvleg mod både Blackburn og Newcastle, og det har fået mine øjne op for spillet her.

City knuste Liverpool senest, og dermed blev optakten til mødet med rivalerne rigtig god. City slog United med 1-6 tidligere på sæsonen, og der er næppe noget spillerne hellere vil end vise, at magtdemonstrationen ikke var en enlig svale.

City har været stort set fejlfrie i deres hjemmekampe, og de skal være meget store favoritter her.

3 units på 1/1 HT/FT til odds 3,40 ved Ladbrokes.

• Svara
    • 02
      andymar
      den 6 januari 2012 13:45

Jeg syntes I er hurtige til at sælge United :-)
      De har en vis evne til at komme stærkt tilbage.

• Svara
      • 03
        jank1
        den 6 januari 2012 16:03

Jeg er uenig, Andymar.

Gang på gang har vi sagt det om United, men fakta er bare at holdet ikke er til at gøre det i denne sæson. Basel, Benfica (hjemme) og Blackburn er bare tre knaldgode eksempler.

Midtbanen er tynd og defensiven spiller under vanligt niveau, specielt på grund af konstant skiftende skader i forsvaret - og så lige målmandsproblemet, hvor især De Gea ikke imponerer. Lindegaard kan forsvares - han har stået som han skulle (og måske endda mere til) men det er synd, at Sir Alex Ferguson ikke offentligører sin tillid til ham.

Ligesom jeg også synes at SAF har set skræmmende ideforladt ud.

Jeg synes City er et godt odds til +2,25 - men ellers ville jeg ikke røre det.

Noget 45-30-25 grovt. Men i detaljer, så lidt +'er til City, og så at gå lidt ned i X og 2-tal.

• Svara
    • 04
      kasperthomsen
      den 6 januari 2012 22:21

syntes tippet er godt, men hvorfor ikke sige city +1. For det første er der bedre chance, fordi de ikke skal score i hver halvleg, for det andet gir den 3.90 igen på betsafe(har ikke tjekket andre.) Bare et lille tip :-)

• Svara
      • 05
        Nero
        den 6 januari 2012 23:19

det behøver de jo heller ikke. scorer de i første kan de stille sig ned i boksen!

• Svara
    • 06
      cbll
      den 8 januari 2012 12:05

3,57 på Betfair efter komm.

• Svara
    • 07
      cbll
      den 8 januari 2012 13:30

United med Lindegård på mål. City uden Joe Hart. Trækker nogle procenter den anden vej imo., lidt usikker på spillet nu.

• Svara