FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester City - Liverpool

• 01
    christianbc
    den 11 januari 2012 16:30

The Reds skal tilbage til Etihad Stadium blot 8 dage efter de tabte 3-0 på selv samme bane. Manchester City tager i mod Liverpool.

Dette er lige så meget et spil mod Man City, som det er et spil med Liverpool.

Mancini og Manchester City har faktisk slet ikke så bred en trup som hele verden går og tror. Den tæller blot 19 markspillere + målmænd.

Balotelli, Silva og Dzeko er alle tre tvivlsomme til aftenens kamp.

Kolo og Yaya Toure er smuttet til Afrika for at hjælpe Elfenbenskysten til succes.

Gareth Barry kommer tilbage fra karantænen af. Vincent Kompany skal starte sin fire kampe med dette opgør.

Det ser så skidt ud at Mancini er tvunget til at tage den blot 17 årige hollænder Karim Rekik med til dette opgør.

Liverpool kan stille sig tilbage og afvente dette opgør, kan de få et point med tilbage til Anfield, så må Kenny Daglish være mere end tilfreds.

Luis Suarez er fortsat ude med karantæne, men alt tyder på at Steven Gerrard skal starte aftenens kamp.
    Samarbejdet mellem Carrol og Stevie tror jeg kommer til at blive gift.
    Med Kompany væk fra det centrale forsvar, skal der være gode muligheder for at Gerrard kan slå nogle giftige bolde i panden på den langhåret englænder.

Odds 1,85 på at Liverpool for point med fra Manchester virker bestemt sandsynligt.

• Svara
  • 02
    Original
    den 11 januari 2012 16:30

Rolig nu Christian :-)

"Det ser så skidt ud at Mancini er tvunget til at tage den blot 17 årige hollænder Karim Rekik med til dette opgør."

Jeg forventer et hold som dette, og jeg mener det er klasser bedre end Liverpools.

Hart, Richards, Savic, Lescott, Clichy, De Jong, Barry, Nasri, Milner, Kolarov og Aguero.

• Svara
    • 03
      Balastik
      den 11 januari 2012 16:50

Klasser bedre? Hehe, du skulle vel ikke være City fan? :-)

• Svara
    • 04
      christianbc
      den 11 januari 2012 16:53

http://images.4chan.org/gif/src/1326182581386.gif

• Svara
      • 05
        Original
        den 11 januari 2012 17:07

Der er vel en grund til de to klubber så forskelligt...

• Svara
      • 06
        Original
        den 11 januari 2012 19:52

Hart, Richards, Savic, Lescott, Clichy, Barry, de Jong, A. Johnson, Milner, Balotelli, Aguero

• Svara
      • 07
        christianbc
        den 11 januari 2012 22:53

Man fristes til at sige hvad sagde jeg, men gør jeg selvfølgelig ikke :)

• Svara