FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester City - Bayern München

• 01
    Diego
    den 7 december 2011 15:30

Champions League

Som suverænt tophold i Premier League, så vil det være lidt af en bét for Manchester City, hvis de allerede i gruppespillet bliver sendt ud af denne sæsons Champions League. Det er dog meget sandsynligt, idet en Napoli-sejr i Villarreal vil sende City ud i mørket.

Alt andet lige skal City gøre sit eget arbejde, nemlig ved at besejre Bayern hjemme, og så ellers håbe på, at Napoli sætter point til i Spanien. Med odds lige under 2 på Napoli, så er der trods alt god sandsynlighed for, at en City-sejr kan bringe dem videre.

Stillingen i gruppen ser således ud:

Bayern München 5 4 1 0 11-4 13
    SSC Napoli 5 2 2 1 8-6 8
    Manchester City 5 2 1 2 7-6 7
    Villarreal 5 0 0 5 2-12 0

Bayern er altså videre som etter, så motivationsforskellen må være enorm i aften. City SKAL gå efter sejren, de er på hjemmebane og spiller for videre adgang i Europas største fodboldturnering, mens Bayern intet andet end æren har at spille for.

Tyskerne spiller i weekenden en vigtig udekamp i Stuttgart, og stjerner som Ribery, Robben, Kroos og Lahm forventes alle at blive sparet, ligesom Müller og Gomez er tvivlsomme pga. sygdom.

Jeg er ret overrasket over det høje odds på hjemmeholdet her og finder fin værdi i oddset.

• Svara
    • 02
      Parise
      den 7 december 2011 15:30

Kunne være nice, hvis en af jer fodboldnørder gad give en hurtig pause-update på situationerne i de forskellige kampe.

Hvis nu Napoli i teorien skulle være bagud 3-0 ved pausen og denne kamp står 0-0 HT. Uden lige at have alle scenarier med her, så kunne motivationen i nogle tilfælde helt forsvinde in-game og dermed kunne en gardering komme på tale. Men værdien ved HT vil jeg lade andre om at vurdere :)

• Svara
    • 03
      christianbc
      den 7 december 2011 16:19

Kunne ikke være mere enig :)

• Svara
      • 04
        vixen
        den 7 december 2011 16:32

Parise, godt at se dig væk fra isen med solid fodbold-entusiasme.

På baggrund af dit indlæg har jeg tænkt mig en starte en "Champions League live update"-tråd op kl. 20.00, så kan de, der har lyst, deltage og komme med input/vurderinger og eventuelle værdibetragtninger ift. aftenens kampe, herunder spekulationer mht. kamp- og gruppestillinger undervejs.

Mon ikke de fleste af os er at finde på 3+, hvor de vil switche mellem de to Manchester-kampe, men måske er der nogle hardcore Dinamo Zagreb-fans derude, der absolut må se dem udfordre Lyon på stream, og personligt vil jeg se Villareal-Napoli og Lille-Trabzonspor på stream (har lidt fidus til Lille, som var godt kørende ude mod CSKA, men vil godt lige have bekræftet et forventet spil-overtag live) og fortælle lidt om, hvad der sker i de to kampe.

Håber at se både eksperter og brugere herinde til en forhåbentlig både underholdende og indbringende CL-aften.

• Svara