FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Manchester City - Arsenal

• 01
    christianbc
    den 19 december 2011 10:20

Det lugter af målfest i eftermiddag i Manchester. Manchester City tager i mod Arsenal.

Gervinho, van Persie, Walcott, Arteta, Balotelli, Agüero, Dzeko, Silva, Milner og Touré.
    De offensive navne vil ingen ende tage!

Arsenal har fortsat en del skader, størstedelen af dem er i den defensive linje.

Diaby, Santos, Jenkinson, Sagna og Gibbs.

Manchester City har for første gang lidt afbud til en kamp, heldigvis er det igen defensiven det er gået ud over.

Kolarov, Clichy og der er stadig en del tvivl om Richards spiller.

Jeg håber og tror på en åben slag udveksling i aften. Holdene er til det, samtidig er der tilpas mange afbud i defensiven til at netop dette kan forekomme.

• Svara
  • 02
    Fissan Poulsen
    den 19 december 2011 10:20

Hej christianbc,

Det var ærgeligt ingen af dine spil her gik hjem!

Mistede selv over 1000 kr. på denne kamp, og havde ligesom dig mange penge på mange mål. Turde dog ikke at ligge spil ud, da jeg sjælendt spiller på mit eget hold.

Men ellers skal du have stor ros for dine spil! Uheldigt med Norwich mod Everton også!

mvh. Fissan Poulsen

• Svara