FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Man.City- Newcastle

• 01
    TheMadDane
    den 7 november 2011 10:07

Man.City har scoret LANGT de fleste af deres mål i anden halveg. Især på hjemmebane har man scoret 14 (!) af sine 16 mål i 2 halvleg! Ikke nok med det er stortset alle ens mål også lukket ind i anden halvleg. Stiller mig fuldstændig uforstående over for dette odds, da der jo er klar klar overvægt i anden halveg. Der har været 3 anden halvege med over 2,5 og 2 med under 2,5 af deres hjemmebane kamp. Altså 60% har været over. Odds 3,5 forstår jeg ikke her.

• Svara
    • 02
      christianbc
      den 7 november 2011 10:07

Newcastle har kun lukket 3 mål ind i 5 udekampe denne sæson??

Syntes du ikke at 7 Units er i overkanten??

• Svara
      • 03
        TheMadDane
        den 7 november 2011 10:46

Nej overhovedet ikke. Kig hvem de har været imod. Ingen af Man.Citys kaliber, de har kun været imod bundhold/midterhold på udebane. De mødt Sunderland, QPR, Aston Villa, Wolves og Stoke. Hvor den eneste sejr jeg faktisk rigtig er imponeret af er over som regel hjemmestærke Stoke. Alle andre mener jeg faktisk de sagtens kan vinde over på udebane som de gjorde. Selvfølgelig pisse flot men altså man skal kigge på hvem de har været imod, og de har altså ikke mødt superstærke modstandere... Endnu. City brager igennem og de skal nok få scoret et par kasser, og det tvinger Newcastle frem. Mit bud er at anden halveg ender 2-1 til City. Men syntes bare det er et klart overodds.

• Svara
    • 04
      WoodmanWoody
      den 7 november 2011 11:41

Må altså erklare mig enig i Christianbc her. At finde et odds på Preimer League til en værdi af 7units er ikke lige til.

3mål i en halvleg er mange mål! Enig i at City har stærke offensive kalibre og det kan da også sagtens lade sig gøre at de score 3mål, men der i mod har du ikke taget så meget stilling til hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre?

Newcaste er det hold der har lukket færest mål ind i Preimer League og kun 3 mål på udebane. De kommer med 99% sikkerhed til at gå ind i denne kamp meget defensivt!

Derimod har der ikke været i en eneste af deres 10 sidste indbyrdes kampe hvor der er scoret mere end 2 mål i anden halvleg.

De har som du er inde på scoret mange mål i anden halvleg i de fleste af deres kampe og det er vel primært derfor du har fundet så stor værdi i oddset?

Men held og lykke med spillet :)

• Svara
      • 05
        TheMadDane
        den 7 november 2011 13:17

Ja det kommer de til. Men nu er spillet også baseret på 2 halvleg! Og tvivler MEGET på de holder den til 0-0, og hvis de kommer bagud i f.eks 1 halvleg så er de tvunget frem. Og selv hvis der står 0-0 ved halvleg tvivler jeg stærkt på de kan holde stand med Man.City.

• Svara