FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Man Utd - Tottenham

• 01
    christianbc
    den 22 augusti 2011 13:24

1) I sidste sæson smed United kun to point på Old Trafford, hvilket er en imponerende bedrift.

2) Som nævnt i den anden er Tottenham stærkt svækket, og de har ikke spillet i Premier League endnu. Man Utd har derimod to sejre af to mulige, hvor den ene var mod Man City.

3) Tottenham har de sidste mange gange haft det svært mod Manchester United, som ikke har tabt i fem ligakampe mod Spurs og har vundet de fire. Sidste år vandt United 2-0 hjemme og spillede 0-0 ude.

• Svara
  • 02
    Original
    den 22 augusti 2011 13:24

Ser da United ligeså hårdt ramt som Tottenham er?

United mangler Hernandez, Valencia, Rafael, Vidic, Fletcher og Owen. Ferdinand er tvivlsom. 5 ud af de 7 startede mange kampe inde sidste sæson for mestrene.

Tottenham mangler William Gallas og Ledley King og Alan Hutton, Sandro go Palacios. Jenas og Pienaar. Crouch er tvivlsom.

Alt i alt forstår jeg simpelthen ikke dem der oddser på United sejr! Deres to centrale forsvarer er ude, og efterlader De Gea bag et ungt og uerfarent forsvar.

ODDS 6,84 på Tottenham er jo fuldstændig vanvittigt! 56-27-17 er min cv. Værdi på 16,28%

• Svara
    • 03
      Original
      den 22 augusti 2011 13:25

6,90 nu!!!!!!

• Svara
      • 04
        Larsen
        den 22 augusti 2011 13:58

Luka Modric spiller ikke for Tottenham i aften. Det har nok en hel del at sige i forhold til, hvor folk placerer deres penge.

• Svara
    • 05
      gerre
      den 22 augusti 2011 19:10

United vil naturligvis mangle masser af spillere også. Men startopstillingen bliver alligevel nogel ala det hold der vendte 0-2 til 3-2 mod City. Det viser altså den kolossale bredde dette United hold har.

• Svara
    • 06
      Aaes89
      den 22 augusti 2011 18:57

@ Original
      Er snart ved at være træt af at læse alle dine indlæg som er spækket med STORE ord og MANGE udråbstegn efter. Det eneste der er "fuldstændig vanvittigt(!!!!!!!)" er din CV.

Tottenham har ikke vundet på Old Trafford i 22 år, og derudover har de i de sidste 24 kampe ikke taget tre point mod United én eneste gang (Vi skal over 9 år tilbage for at finde den sidste Tottenham sejr)

Bevares, trends er til for at blive brudt, men at give Tottenham hele 17% chance for sejr, mod et hold som over de sidste tre sæsoner har taget 154 ud af 171 mulige point i 57 kampe på Old Trafford - det er simpelthen direkte useriøst.

Bare for hurtigt at modbevise din CV ud fra stats, så har Tottenham vundet 7% af deres sidste 28 indbyrdes opgør mod United (helt tilbage til 1999), 17% af dem er endt uafgjort og det efterlader 76% som er United for alle tre point.
      Kan du se hvor jeg vil hen af?

• Svara
      • 07
        Aaes89
        den 22 augusti 2011 18:59

Derudover har jeg været sød ved dig og taget stats fra ALLE kampe de to hold har spillet over de sidste 12 år (16 kamps sample), hvis vi snakker kampe udelukkende på Old Trafford hedder den stats-mæssige CV:
        United: 88%
        Uafgjort: 12%
        Tottenham: 0%

• Svara
      • 08
        Original
        den 22 augusti 2011 19:36

Jeg er fuldstændig ligeglad med statistik og vrøvl. Alle mine indlæg med store ord og mange udråbstegn? Der er vel kun det ene?

Sød ved mig? Hvad rager det mig hvad fanden statistik fra de seneste 12 år har været? Bruger du måske selv statistik fra de sidste 12 år når du laver din cv?

• Svara
        • 09
          tolle10
          den 22 augusti 2011 20:22

Pas nu på med at blive for kæphøj Original. Du blev smidt ud af boblerpanelet og er nu på prøve igen. Prøv at tage de råd der bliver givet til dig istedet for at afvise enhver form for kritik - desuden er det ikke første gang at du skriver enorm værdi og en masse udråbstegn.

Hvis du er fuldstændig ligeglad med statistik når du analysere kampe, håber jeg at du indser at du tager fejl, eller at spilxperten tager en konsekvens af dette og fratager dig retten som bobler igen.

No bad feelings fra mig - jeg synes bare at du skulle tage og tænke dig om :)

• Svara
        • 10
          Original
          den 22 augusti 2011 21:49

Hej tolle.

Jep jeg var så heldig at få chancen igen. Jeg siger ikke jeg er ligeglad med statistik, men statistik fra 12 år siden er fuldstændig ligegyldig. Hvad kan man bruge det til?

• Svara
          • 11
            tolle10
            den 22 augusti 2011 22:19

Citat 22. august 2011 19:36 "Jeg er fuldstændig ligeglad med statistik og vrøvl."
            Statistik fra 12 år siden er oftest ligegyldig men lige i denne her diskussion er det da relevant. Der er måske tale om et historisk Tottenham-kompleks mod Man Utd.

• Svara
            • 12
              christianbc
              den 22 augusti 2011 23:05

Men ikke destomindre vandt United 3-0 og Tottenham var ikke i nærheden af sejr.

Men det er helt fint at have en mening om kampen, men måden man formulere det på, er ikke helt ligegyldig :)

• Svara
          • 13
            hogager
            den 22 augusti 2011 23:14

Sku du ik hellere oprette dig en bruger hos Betxpert, og bruge din tid der.. Det kan være der, her er nogen som kan sætte pris på dine indlæg eller fiduser!

• Svara
            • 14
              Original
              den 22 augusti 2011 23:18

Jeg takker for de fine ord hogager.

Tillykke med spillet Christianbc, Tottenham var overhovedet ikke tæt på point.

• Svara