FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Man Utd - Otelul Galati

• 01
    christianbc
    den 31 oktober 2011 14:50

Onsdag gæster Rumænske Galati Old Trafford, hvor mægtige Manchester United venter.

Manchester vandt i weekenden 0-1 ude over Everton. En stabil sejr for De Røde Djævle som spillede en rigtig solid defensiv kamp, med en alternativ opstilling, hvor både Welbeck, Rooney og Hernandez.

Sidste gang United var i ilden på Old Trafford endte det med et katastrofalt nederlag på hele 1-6 mod City.
    Sir Alex Ferguson udtaler blandt andet at det er det værste resultat i hele hans karriere som Manager og spiller.

Personligt tror jeg at United vil rejse sig hvor de faldt, og sende Otelul Galati ud af Manchester lige så hurtigt som de kom ind.

Jeg legede med tanken om at spille dem -3,5, men et flot odds 2,19 hos 188bet på at United vinder med 3 mål eller derover syntes jeg personligt er godt betalt.

• Svara
  • 02
    Spas
    den 31 oktober 2011 14:50

United-sejr, uden tvivl, men med 3 mål mere, det tror jeg simpelthen ikke på. De er inde i en dårlig stime, og har slet ikke samme sult efter høje resultater lige pt. De virker ærligt talt mere som om de bare tænker på de 3 point, og når de er foran 1-0 eller 2-0, så vil de bare køre den stille og roligt hjem.

Så personligt, så synes jeg 2,19 er alt for lavt, når spillet er så risikabelt.

Men held og lykke med det! :D

• Svara