FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Mallorca - Valencia

• 01
    Van Basten
    den 15 oktober 2011 13:00

Mallorca med muligheder.

Ingen tvivl om, at Mallorca taber niveau fra sæson til sæson i takt med, at de økonomiske problemer i klubben bare tager til. Derfor er det svært for trænerne at levere, hvad tilskuer og bestyrelse forventer, og det koster fyringer. Laudrup er ude nu, og Caparrós er inde – jeg tror, at det har en positiv effekt for holdet. Laudrup var kørt død i det, og spillerne vil forsøge at imponere deres nye træner.

Mallorcinerne har fordel af ikke at have haft nogle vigtige spillere på landsholdsopgaver her i pausen, og det bør komme til udtryk ved 11 sæt friske ben i aften. Herudover synes jeg stadig, at holdet trods alt holder et vist niveau på hjemmebane, og jeg giver dem derfor godkendte muligheder mod Valencia.

Valencia har haft mange spillere i landsholdsaktion, og ikke alle er lige friske. I midtugen har man desuden en vigtig CL-kamp mod Bayer Leverkusen, så det er ikke usandsynligt, at Emery vælger at rotere.

2 units på Mallorca +0,25 (AH) til odds 1,88 ved Pinnacle Sports.

• Svara
  • 02
    EmilBS
    den 15 oktober 2011 13:00

2.04 på 188bet.

• Svara