FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Malaga - Real Madrid

• 01
    Original
    den 10 januari 2012 16:19

Karim Benzema får sandsynligvis ikke lov til at rejse med til Málaga i den kommende uge, hvor Real Madrid skal sikre sig adgang til kvartfinalen i Copa del Rey, hvor Barcelona højst sandsynligt venter, hvis altså Real Madrid kan holde 3-2 føringen fra første kamp.

Karim Benzema kæmper med Gonzalo Higuain om den enlige plads i angrebet. Franskmanden er dog ikke taget med til Spanien, og det er derfor jeg ser værdi i at spille på, at Gonzalo Higuain scorer. Karim Benzema blev skiftet ud i 50. minutter mod Granada i weekenden,jeg forventer ikke han starter inde, eller kommer ind, nu hvor han er tvivlsom.

Truppen mod Málaga:
    Målmænd: Casillas, Adán, Jesús.
    Forsvar: Arbeloa, Ramos, Pepe, Varane, Albiol, Marcelo, Coentrao.
    Midtbane: Lass, Khedira, Xabi Alonso, Altintop, Callejón, Kaká, Özil.
    Angreb: Cristiano Ronaldo, Higuaín, Benzema.

Gonzalo Higuain har scoret 13 mål i denne sæson. Det er i 16 kampe, et rigtig flot odds på en angriber fra Real Madrid som højst sandsynligt starter inde.

Nuri Sahin og Esteban Granero igen siet fra, ligesom Carvalho og Ángel di María fortsat er ude med skader.

• Svara
    • 02
      FrederikLarsen
      den 10 januari 2012 16:19

Tillykke med den nye titel :)

• Svara
      • 03
        Original
        den 10 januari 2012 16:41

Mange tak FrederikLarsen! Det er en stor ære.

Seneste nyt er, at Benzema, Arbeloa, Coentrao og Pepe alligevel er med i denne kamp. Jeg forventer ikke at se Benzema starte inde.

• Svara
      • 04
        dkjoe86
        den 10 januari 2012 17:18

jeg har læst at higuain ville starte inde, det er et par timer siden

• Svara
      • 05
        Original
        den 10 januari 2012 18:40

Mærkelig oddsudvikling. Oddset er nu 1,80, en time efter jeg havde lagt spillet op faldt det til 1,67, men nu altså 1,80.

• Svara
    • 06
      Oddser
      den 10 januari 2012 21:48

1,99 nu på danbook

• Svara
      • 07
        Original
        den 10 januari 2012 21:59

Det er et rigtig flot odds. Ronaldo til at score giver 1,62 - til sammenligning har bet365 1,44

Higuain starter inde, det samme med Ronaldo.

1,50 på Real madrid

• Svara
      • 08
        kenned172
        den 10 januari 2012 22:29

Der er odds 1.80 på Real Madrid hos bet365 lige pt.
        Det er altså et godt køb med tanke på hvor længe der er tilbage.
        Jeg har sendt 8 units afsted.

• Svara
      • 09
        Oddser
        den 10 januari 2012 23:26

Irriterende at Higuain er blevet skiftet ud

• Svara