FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Malaga - FC Barcelona

• 01
    ChelseaMads
    den 19 januari 2012 22:38

På trods af at Malaga pludselig fik en masse penge mellem hænderne i sommers, har de ikke formået at skabe helt de resultater man drømte om, man ligger lige nu nummer 8 i La Liga og er således udenfor kvalifikation til både Champions League og Europa League. Det har generelt været en skuffende sæson for Malaga indtil videre.

FC Barcelona derimod har som altid holdt det verdensklasse niveau de efterhånden har haft i mange år. Man er dog 5 point efter Real Madrid i ligaen, men efter 2-1 sejren over rivalerne på Santiago Bernabeu slog Barcelona i hvert fald fast, at de nok trods alt er det bedste hold i La Liga.

Derfor mener jeg ikke, at Malaga kan stille så meget op, når Barcelona gæster La Rosaleda. Barcelona har vundet 4 af deres seneste 5 kampe og har som sagt netop slået Real Madrid, hvilket virkelig må motivere spillerne endnu mere.
    Malaga derimod har end ikke formået at hente en eneste sejr for de seneste fem kampe, der har dog også været et par svære kampe mod Real Madrid i den spanske pokalturnering.

I de indbyrdes opgør er Barcelona også klart overlegen. De har vundet deres seneste fem møder, hvor 4 af dem er vundet med mere end et mål.

Jeg tror, det bliver en sikker Barca-sejr på minimum 2 mål.

• Svara
    • 02
      petersson1984
      den 19 januari 2012 22:38

Jeg har meget svært ved at se værdien her.
      Barcelona har, som du også nævner, netop spillet mod Real Madrid i madrid. Én kamp som slider utrolig meget på fysisk og mentalt.
      Der er snart retur opgør i Barcelona, som får mere opmærksomhed end denne kamp.
      Malaga har fået 3 dages ekstra hvile og man må formode at de udelukket har lagt fokus på denne kamp.

Om de vinder eller ej, ville jeg ikke gætte på men odds 1,81 for 2 mål eller mere, holder ikke værdi i min optik.

De umiddelbare fravær.
      Malaga
      Baptista, Joaquin, Dud og Ruben

Barcelona.
      Villa, Pedro, Keita, Afellay og Fontas

• Svara
      • 03
        ChelseaMads
        den 20 januari 2012 12:34

Som i stort set alle kampe, havde Barcelona bolden omkring 60-70% af tiden. De bør nu også være i stand til at spille 3 kampe indenfor en uge, hvilket jeg også tror, de er.
        Jeg tror ikke, at de vil gøre alt for at vinde Copa del Rey, men de vil selvfølgelig rigtig gerne slå Real Madrid igen.

Jeg synes stadig, der er stor værdi i spillet.

• Svara
    • 04
      petersson1984
      den 20 januari 2012 17:59

63-65 % sandsynlighed for en 2 måls sejr, virker stadig til at være alt for højt.
      :)

• Svara