FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Maccabi Tel-Aviv - FC Barcelona(Spiller)

• 01
    cbll
    den 26 januari 2012 12:10

Juan Carlos Navarro forventes ikke at starte inde. Som benævnt i analysen er han skadet og får højst sandsynligt kun få minutter på banen.

Han har snittet godt 24min per kamp i Euroleague sæsonen og 12.1 pts per kamp ud fra det. Han kommer ikke i nærheden af det her, hvis han er ude eller ikke får mange minutter.

Fin lille værdispil på et odds der virker til at være sat ud fra statistik. Har ikke kunne finde opdaterede nyheder her på dagen om det, men formoder at det er status quo med hans skade.

• Svara
    • 02
      cbll
      den 26 januari 2012 15:00

Bet365 med en linje på 13.5 og 1.83 på Juan Carlos Navarro. Limit to win = 1700 kr dvs. fantastisk fine. Kan kun opfordre folk til at spille den.

• Svara
      • 03
        cbll
        den 26 januari 2012 15:02

Nordicbet med 1.85 på U14 - forstår slet ikke de opper sig så meget. Men ja. Værdien er der nu.. Jeg regnede ikke med de kom med på markeder på denne måde.

• Svara
      • 04
        cbll
        den 26 januari 2012 15:16

"Barcelona may still be without Juan Carlos Navarro, who is about to return to action." - officiel udmelding via euroleague's nyheder. Ikke desto mindre er han langtfra 100%, han var bl.a. indlagt i slutningen af december med maveproblemer, hans fodskade kommer frem i ny og næ og han er anbefalet ikke at spille så meget. Han får mellem 2-5 minutter. Det er mit bud.

• Svara
    • 05
      Zenter
      den 26 januari 2012 18:12

@cbll

Kan man følge disse spil på spillerpræstationer under kampen nogen steder?

• Svara
    • 06
      Bosse30
      den 26 januari 2012 12:10

Betsson og Betsafe har fjernet spillet.

Ved ikke om jeg er den eneste, der stadigvæk døjer med tekniske problemer hos de 2 bookies...

• Svara
      • 07
        cbll
        den 26 januari 2012 12:16

Jeg har mistet overblikket over hvad der virker og ikke virker. Er svært at tage hensyn som ekspert til, at visse bookmakere har problemer med visse kunder. Men f.eks. Ladbrokes der slet ikke fungerede - de skal stryges.

Personligt ligger jeg kun med penge hos Betfair, Bet365, og lidt hos NordicBet. Pt. er de virkelig de eneste jeg selv tør stole på.

Dog virker Betsson/Betsafe for en del - men nærmest alle har problemer med forskellige bookmakere med forskellige ting.

Fantastiske spillelov - vi elsker dig ;)

• Svara
      • 08
        cbll
        den 26 januari 2012 12:19

Har ikke kunne finde andre bookmakere med samme special. Værdien var naturligvis til +7 units.

Bet365 vil ikke sætte specials op - kun til Galatasaray-kampen. Hvis andre har et bud på hvem der tilbyder player specials på Euroleague så byd endelig ind - vi kan tit fange dem her, og specielt Bet365 har overordenlige fine limits på dem.

• Svara
      • 09
        Herba
        den 26 januari 2012 12:26

Hos både betsafe og sportingbet kan jeg logge ind hvis jeg bruger google chrome, men ikke hvis jeg bruger firefox (som jeg normalt bruger) så prøv at logge på med chrome ;)

• Svara
      • 10
        cbll
        den 26 januari 2012 12:29

Mit login virker også fint i Safari. Tager dog syv år og en snestorm hos Sportingbet.

• Svara
      • 11
        cbll
        den 26 januari 2012 14:55

Bet365 oppe med player specials. Jeg må kun sætte 10 units pr. kamp alt i alt herinde, så ikke flere officielle tips, så here goes:

Sofoklis Schortsanitis Over 11.5 pts

Europas version af Shaq. Kæmpebæst der fuldstændig kan dominere kampene. Qua hans enorme vægt er han langsom i tilbageløbet, men står fint offensivt. Der bliver foulet rigtigt meget på ham. Hvis han først får bolden under kurven er der nærmest ingen der kan blokere bassen fra at lave et nemt layup uden at foule.

Han bør få jævnt mange minutter i kampen. Snitter 11.7 pts per kamp men har nogle stykker hvor han kun har spillet 13 minutter. 33/52 free throws lavet - 63% - i løbet af sæsonen, ganske fint. Har været sparet lidt på det seneste man starter her - bør lave 5-8 pts bare på frikast og at han laver en 10 pts på nemme layups osv. bør være overordenlig realistisk.

Fin værdi til et 4-5 unit spil.

• Svara
        • 12
          cbll
          den 26 januari 2012 14:59

Naturligvis over 10.5 og ikke 11.5

• Svara
        • 13
          MartinVP
          den 26 januari 2012 17:55

Nu kender jeg ikke det vilde til Sofoklis, men har læst at han har siddet en del ude de seneste uger pga. en knæskade (og på den baggrund blev "sparet", som du skriver). Ifølge observationer ser han stadig ikke ud til at være helt fit og ydermere skulle hans ankel ikke være tip-top.

Dette er blot ment som info ud fra hvad jeg har læst.

• Svara
          • 14
            cbll
            den 26 januari 2012 18:13

Helt korrekt. Som man også ser i NBA (Shaq, Yao Ming), så er disse abnormt store spillere bare eksponeret ekstra meget for skader, specielt deres led skal klare væsentlige mere end ved normal-størrelse mennesker. Fra hvad jeg har læst, har det mest været pga. overbelastning han har været ude - og det er helt kalkuleret at han er sparet så han kan være 100% til denne kamp, der nok tangerer sæsonens vigtigste for begge parter.

• Svara
          • 15
            kenned172
            den 26 januari 2012 21:49

Kan man følge med i hvordan det går med spillerne live?

• Svara
          • 16
            Roman Empire Specials
            den 26 januari 2012 22:01

http://live.euroleague.net/gamesjs.aspx?ig=euro_135&st=20&dp=TPC31F167AEB2Q284GYM74C39&z=1

Navarro er på 5 points efter 2 min af 3Q.

• Svara