FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Lyon - Real Madrid

• 01
    WoodmanWoody
    den 1 november 2011 15:37

På onsdag tager Lyon hjemme mod Real Madrid i CL 20.45 og jeg mener jeg har fundet god værdi i at den farlige Lyon angriber Gomis scorer i kampen.

Argumenter:

1) Gomis er Lyon's farlige top angriber hvilket vi også så i den første kamp hvor han faktisk scorede i en offside. Gomis har scoret 7 ud af Lyon's 20 mål i Le Championnat og er dermed Lyon's topscorer. Han virker til at være utrolig hurtig og det kan være en stor fordel i kontraangrebne.

2) Lyon går efter sejren her på hjemmebanen og jeg tror vi kommer til at se en offensiv kamp med mål hvilket burde give gode muligheder for at Gomis kommer på tavlen.

3) Lyon har haft et godt tag på Real Madrid I CL og har bestemt kunne hamle op med dem, i sær på hjemmebanen hvor de har 3 sejr og en enkelt uafgjort med en score på 7-1. Lyon var godt nok stærkere dengang og Real var måske ikke helt lige så dominerende som de er nu men statestikken lyver ikke.

4 Units afsted på Gomis. Held og lykke til dem der følger!

• Svara
    • 02
      goldengunnar
      den 1 november 2011 15:37

Ja det er helt klart et højt odds på et holds topscorer, men jeg kan dog godt forstå hvorfor oddset er så højt.

Du siger selv at statistik ikke lyver, hvilket jeg dog ikke altid er enig i, men lad os se på Reals statistik. Real har i oktober måned lukket 1 mål ind. Har 4 kampe i træk hold målet rent. Har endnu ikke lukket mål ind i CHL.

Jeg synes specielt at forsvaret med Ramos og Pepe i midterforsvaret har set sikre ud. Det er noget nær det hurtigste midterforsvar, der kan præsenteres i Europæisk topfodbold. Her tror jeg at deres spidskompetencer passer meget godt til Gomis spillestil.

• Svara
    • 03
      WoodmanWoody
      den 1 november 2011 16:53

Reals forsvar har bestemt været suverent og de har ikke lukket mange mål ind, men mange gange har de også haft heldet på deres side.

4-0 mod Malaga hvor Malaga ikke formådet at score i anden halvleg var jo helt ekstremt med alle de chancer og 2x på overlæggeren så vidt jeg husker. Mod Lyon's sidste kamp synes jeg at de havde et par giftige kontra og der kom skam os et offside mål. Tror ikke Real bliver ved med at holde 0 selvom de selvfølgelig har gjort det flot, tror på 1-2 mål til Lyon og finder dermed god værdi i en Gomis scoring.

• Svara
      • 04
        christianbc
        den 2 november 2011 14:55

Virker som et rigtig skidt spil umiddelbart, vil da mene der er dobbelt så stor chance for at Ronaldo scorer, og derfor odds 2 hos Betsafe, man kan finde 2,94 og 2,74 på henholdsvis Benzema og Higuain.. Alle sammen realistiske målscorer i aften.

Men held og lykke med den :)

• Svara
      • 05
        WoodmanWoody
        den 2 november 2011 17:21

Som et rigtig skidt spil? Say what ?!?! Nogle er helt nede under 3 for Gomis som målscore!

At du ligepludselig snakker om Ronaldo, Benzema og Higuain må du meget gerne lade være med, jeg nævner intet i form af at de ikke skulle være realistiske og at der skulle være værdi på dem nogle steder er meget muligt.

Synes bestemt der er større chancer end 25% for at Gomis score i den her kamp og det er det, det er taget udfra, at du er uenig er fair nok, men så kom med nogen konstruktiv kritik i hvorfor du synes det istedet for at snakke om et helt andet spil.

Held og lykke til dig iaften os :)

• Svara
      • 06
        Original
        den 2 november 2011 17:33

Jeg ser heller ikke værdi. Madrid har slet ikke lukket nogle mål ind i denne gruppe og har en målscorer på 8-0. Jeg tror ikke Madrid vil stille sig tilfredse med uafgjort, for med en sejr kan de sikre sig videre til de sidste 16, hvis Ajax vel og mærke fejler, så bliver Madrid nummer 1. De har altså holdt clean sheet i deres første kampe, og hvis de også gør det mod Lyon, så er det første gang de gør det i 4 kampe i streg i deres 109 års lange historie. Real Madrid vandt samtlige seks opgør i oktober med samlet 20-1, og man kommer dermed med bunker af selvtillid, også selvom man må være undvære Marcelo, Carvalho og Kaká.

Jeg har meget svært ved, at se Gomis scorer i dag, men på den anden side, så er Lyon et helt andet hold hjemme end ude.

Jeg finder dog ikke værdi.

• Svara