FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Lyngby BK - HB Køge

• 01
    Fog
    den 18 november 2011 23:59

Der venter et spændende og knaldhamrende vigtigt bundopgør forude, hvor HB Køge gæster Lyngby.

En kamp, som ingen af holdene kan tåle at tabe, og som de egentligt også begge skal vinde.

Det ligner de to nedrykkere der kommer i kamp her, og det gør kampen ekstra vigtig for holdene.

Jeg forventer en kamp, der bliver åbnet lidt blidt, da ingen af holdene tør satse fra start. Et nederlag er utåleligt, det betyder at hvis et af holdene er foran hen mod slutningen, vil det hold der er bagud være tvunget til at satse alt. Det kan let resultere i mål i enten den ene eller anden ende.

Begge hold scorer flest mål, og lukker flest mål ind, i 2. halveg.

Lyngby er stadig uden Frederik Krabbe, mens HB Køge mangler Andreas Sørensen, samt reservekeeperen Frederik Due.

Jeg tror på en 1. halveg, der bliver tilbageholdende, men jo længere vi kommer ind i kampen, skal kampes åbnes, da ingen af holdene vil stille sig tilfredse med 0-0.

Et gæt vil være 2-1 til Lyngby, efter 1-0/0-0 i 1. halveg.

CV ca: 22-28-50

Oddset opnåes ved at kombinere:

73,33% på 2. halveg, odds 2,1 hos: Bwin, Betway og William Hill.
    26,67% på X, odds 3,75 hos: Nordicbet

Fuld gevinst ved flest mål i 2. halveg, mens pengene ryger retur ved lige mange mål i halvegene.

• Svara
  • 02
    Fog
    den 18 november 2011 23:59

Jeg glemte at tilføje at alternativt kan man spille uden DNB. samme værdi.

• Svara