FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Los Angeles Lakers - Chicago Bulls

• 01
    TearDrop
    den 21 december 2011 22:03

NBA

CV: 50%

Hvad andet kan man ønske sig end en masse NBA-kampe 1. juledag?

Lakers får det rigtig svært her i starten af sæsonen, hvor man ikke vil have Andrew Bynum til rådighed.

Han er nemlig suspenderet i fem kampe, efter hans svinestreg mod JJ Barea i sidste sæsons playoffs.

Det betyder ligepludselig at to af holdets bedste spillere (Bynum+Odom (til Mavs)) er skiftet ud med middelmådige spillere der skulle forestille at gøre bænken bredere.

Det gør den måske også, men man kan ikke løbe fra mangel på alsidighed på PG og SF-positionerne.

Chicago Bulls har holdt sit succesfulde hold intakt fra sidste sæson og har endda (måske) opgraderet på SG-positionen med Rip Hamilton.

Med Lakers' kæmpe defensive problemer på PG-positionen, vil Derrick Rose sprudle.

Jeg kan sagtens se Lakers tabe sin christmasday kamp, som de efterhånden altid gør.

• Svara
    • 02
      TearDrop
      den 21 december 2011 22:03

God nyhed for Bulls. Kobe Bryant har forskrukket et ligament i håndleddet.

• Svara
    • 03
      cbll
      den 25 december 2011 14:37

Ifølge dit gamle CV er der ekstrem betvalue på Lakers - men det ændres naturligvis ved Kobe's fravær. Hvad mener du om det nye scenarie? Du har helt sikkert ramt sømmet med spillet på Bulls her - men spørgsmålet er jo om 2,68 ved 5Dimes på Lakers ikke er en kende for højt nu - eller hvad? Det er trods alt første kamp i sæsonen, fra alle sporter ved vi jo, at de kan være uforudsigelige som bare fanden.. Hvad er dit besyv på det?

• Svara
      • 04
        TearDrop
        den 25 december 2011 16:13

Jeg vil godt kunne se værdi på Lakers nu, hvor den er så høj men det gør ikke at jeg tror på at de vinder.
        Kobe spiller nok, men spørgsmålet er om at han kan skyde ordentligt med et skadet håndled.

• Svara
      • 05
        Basse
        den 25 december 2011 16:36

Kobe Bryant trænede fuldt med forleden og det blev udtalt, at man ikke kunne se hans skade og at han var hæmmet af den. 2,68 er for højt på Lakers og indeholder helt sikkert værdi efter min mening, dog er der mange uvisse faktorer :-)

/Basse

• Svara