FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Logroñes - Arandina

• 01
    Leandinho
    den 19 november 2011 14:28

Logroñes missede oprykningskampe til den næstbedste spanske række med et mulehår sidste sæson, men har ikke lagt nær så stærkt ud denne sæson. Man har dog holdt stort set hele truppen intakt i forhold til sidste sæson, frem for alt med topscorer Cervero i topform. Han scorede 16 gange sidste sæson og har allerede nu nettet syv gange.

Var det stærkeste hjemmehold i Segunda B pulje 2 sidste sæson, hvor 40 point i 19 kampe gav lidt af et fort som hjemmebane.

Har midtbanespilleren Manuel Garcia i karantæne efter rødt kort sidste weekend.

Det er dog intet til sammenligning med situationen hos oprykkerne fra Arandina. 0-3 nederlaget mod Athletic Bilbaos andethold senest var en aldeles hidsig affære, hvor Arandina endte med at spille med syv markspillere efter et sandt kortorgie, hvorefter man nu mangler en spiller i hver kæde til dagens kamp. Vicetopscorer Vergara spillede ikke sidste kamp grundet skade og er tvivlsom.

Rykkede op efter at være blevet 4'er i Tercera Division, og virker efter en klassisk god oprykkerstart, hvor der leves på gejst og glæde, til at være på vej ned nu efter fire kampe i træk uden sejr.

Markant styrkeforskel mellem holdene her, jeg holder værterne som store favoritter mod en decimeret Arandina-trup, der i forvejen hører til de markant smalleste i ligaen.

• Svara
  • 02
    TheMadDane
    den 19 november 2011 14:28

Spilles først imorgen :). Og Kl 17.

• Svara
  • 03
    Leandinho
    den 19 november 2011 14:33

Helt rigtigt - jeg har vist fået det forkerte ben ud af sengen i dag, siden jeg tror det er søndag.

• Svara