FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Liverpool - Oldham

• 01
    Titanium
    den 6 januari 2012 01:18

Oddset på dette væddemål er næsten så lavt at man burde holde sig fra det, men jeg tager nu chancen alligevel.

Liverpool møder Oldham i den engelske FA Cup. Oldham's træner har sagt at de ikke vil spille defensivt og tage kampen som en oplevelse og spille mere frit. Oldham spiller ofte kampe med mange mål på udebane og har et gennemsnit på 3 mål pr. kamp i deres første tolv udekampe.

Liverpool har et gennemsnit på 2,2 mål i denne sæsons hjemmekampe. Liverpool giver i denne kamp plads til spillere der normalt ikke er at finde i startopstillingen.

Oldham kommer fra Legaue One, den 3. bedste række i engelsk fodbold og Liverpool er fra Premier Legaue.
    Der er som sagt tale om en FA Cup-kamp hvor klasseforskellen på de to hold er så stor, at mange mål synes meget sansynligt.

De fleste bookmakere ligger på lige under odds 1,36 - nogle endda så lavt som 1,25.

Jeg vil give tippet 80% chance for at gå hjem, og med en betvalue på 109% er dette et udemærket tip.

Jeg tror resultatet bliver tæt på 3-1.

Held og lykke og god weekend.

• Svara
    • 02
      Titanium
      den 6 januari 2012 01:18

Betfair højest med odds 1,40

• Svara
    • 03
      andymar
      den 6 januari 2012 07:59

"Oldham spiller ofte kampe med mange mål på udebane og har et gennemsnit på 3 mål pr. kamp i deres første tolv udekampe."

6 ud af deres seneste 12 udekampe i League One har været under 2,5 mål.
      Interessant kamp, men som du sier så er oddset meget lavt.

• Svara
      • 04
        Oddser
        den 6 januari 2012 18:20

1.42 hos danbook.com

• Svara