FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Liverpool - Man Utd Hjørnespark

• 01
    Wizard Of Odds
    den 28 januari 2012 11:04

Analyse følger

• Svara
  • 02
    Wizard Of Odds
    den 28 januari 2012 11:04

Kan se at systemet åbenbart runder op til 1.88 men det korrekte odds er 1.875, Betsson har 1.85 for samme spil.

Liverpool tager hjemme imod Man Utd i den engelske FA Cup og her forsøger jeg mig med et spil på at Liverpool får minimum 2 hjørnespark mere end United.

Liverpool får en masse hjørnespark på hjemmebanen og forventer at det fortsætter i dag.

Stats på hjemmebane i PL i år:

Liverpool - Sunderland 6-3
    Liverpool - Bolton 12-6
    Liverpool - Wolves 7-2
    Liverpool - United 8-2 - Bemærk..!!
    Liverpool - Norwich 10-3
    Liverpool - Swansea 11-4
    Liverpool - City 8-5
    Liverpool - QPR 17-5
    Liverpool - Blackburn 9-2
    Liverpool - Newcastle 7-0
    Liverpool - Stoke 11-1

Totalt har Liverpool fået 193 hjørnespark i 22 PL kampe og modstanderne har fået 86.
    United har til sammenligning fået 158 og modstanderne 94.

Liverpool stadig uden Suarez og Bellamy er tvivlsom. United uden Nani (iflg. engelske medier) og Rooney er tvivlsom, begge 2 spillere der kan skaffe dem en del hjørnespark med deres (især Nani) udfordrende spil.

Alt i alt synes jeg at det tyder på endnu en hjørnesparks sejr til Liverpool og 4 unit er sat hos Bet365.

• Svara
  • 03
    Althaleus
    den 28 januari 2012 12:18

Ser godt ud. Må jeg have lov, at spørge om, hvor du finder statistikken?

• Svara
  • 04
    Wizard Of Odds
    den 28 januari 2012 14:00

Har fundet det på Liverpools hjemmeside: http://www.liverpoolfc.tv/match/fixtures og så er det bare at arbejde sig igennem alle deres hjemmekampe (vil dog tage forbehold for at jeg kan have tastet eller set forkert i farten)

• Svara