FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Liverpool - Man City

• 01
    Wizard Of Odds
    den 25 januari 2012 16:36

Forsøger mig med et spil på at Man City ikke taber returopgøret i den engelske Carling Cup.

Første kamp endte 1-0 til Liverpool og de har dermed et godt udgangspunkt inden aftenens opgør på hjemmebane.

City uden Toure brødrene, Kompany og Balotelli men ellers i noget nær stærkeste opstilling. De har stadig en uhyre stærk offensiv med Silva 6 mål, Aguero med 17 mål og Dzeko med 14 mål. Vandt senest 3-2 over Tottenham i en kamp hvor især 2 halvleg var forrygende.

Liverpool fik en skidt optakt til denne kamp da man ude tabte 3-1 til Bolton. Efter hvad jeg kan læse mig til gjorde Liverpool en meget skidt figur i denne kamp. Man må dog forvente at KD kan få spillerene lidt i drejninger til dagens kamp der gælder en plads i året Carlig Cup finale. Liverpool stadig uden Suarez og stadig med problemer når det gælder scoringer. Selvom Liverpool er ubesejret hjemme i denne sæson så tror jeg på at City skal have en god chance for at få minimum uafgjort med hjem - at de så ikke kan bruge X til noget er en anden ting.

Jeg har svært ved at se Liverpool holde City fra scoringer i denne kamp og samtidig har jeg svært ved at se Liverpool lave mere end 1 mål. DNB varianten kan også forsøges hvis man er til den slags.

Sælger Liverpool til odds 2.72 hos Betfair hvilket giver odds 1.58 før kommision på X2.

• Svara
  • 02
    cbll
    den 25 januari 2012 16:36

Du skal skrive det effektive odds efter komission - ellers er dit odds misvisene, eftersom det inkluderer de 5% der ikke er en del af din gevinst, men betfair derimod tager.

Hvis du har solgt 2,72 er det korrekte odds derfor 1,55 :)

• Svara