FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Liverpool - Blackburn

• 01
    WoodmanWoody
    den 23 december 2011 20:54

Denne gang til Liverpool som får besøg af Priemer League's sidste plads nemlig Blackburn. Ligesom mine 2 andre spil går dette os på førstemålscore og her er det Suarez der skal score kampens første mål oddsene er også her rigtige flotte fra Bettsson side af, men grunden til at jeg ikke spiller på flere end Suarez er at der har været så mange om budet og kun Suarez har formådet at score 5kasser mens Carrol, Adam, Bellamy og Skrtel har scoret 2mål.

Argumenter:

1) Suarez er helt klart Liverpool's farligste og bedste inviduelle spiller, han starter inde hver gang og tager desuden straffe (I hvert fald når Gerred ikke er der). At give odds 5,80 på Liverpools farligste mand som første målscore hjemme mod Primer League dårligste hold, Blackburn er bare for højt!

2) Liverpool har gjort det udemærket på det sidste men langt fra overbevisende, man ligger nummer 6 med stor kamp i toppen, nu skal man på hjemmebane høste 3 ''sikre'' point mod bundprobben hvor jeg får alvor tror vi kan se nogle mål fra Liverpools side af. Jeg har ikke mange forventninger til dette Blackburn hold og jeg tror også de får meget svært ved at komme på tavlen her.

Konklusion: Odds 5,80 på Liverpools farligste mand, hjemme mod Priemer League's ''dårligste hold'' er simpelthen for højt og det skal udnyttes!

Held og lykke til dem der følger! :)

• Svara
    • 02
      Odds-Z
      den 23 december 2011 20:54

"han starter inde hver gang og tager desuden straffe (I hvert fald når Gerred ikke er der)."
      Suárez har ikke sparket straffe siden, han brændte i den første runde i denne sæson mod Sunderland.
      Mens Gerrard har været ude, har Dirk Kuyt sparket en gang, Andy Carroll en gang(dog i Carling cuppen) og Charlie Adam to gange. Suárez har været på banen, mens alle straffesparkene er blevet sparket, dog med undtagelse af Carrolls spark.

Så har jeg lige en lille sidebemærkning. Måske burde du lige læse din analyse igennem inden, du lægger den ud, da der er en del stavefejl i denne.

• Svara
    • 03
      Original
      den 23 december 2011 21:48

Luis Suarez har fået idømt 8 spillefugles karantæne, så tvivler på han er med i denne kamp????

• Svara
      • 04
        Odds-Z
        den 23 december 2011 22:11

Det er han, Original. Han er med i den tid Liverpool og ham selv har til appellere hans dom. Jeg mener, at det er 14 dage.

• Svara
      • 05
        WoodmanWoody
        den 24 december 2011 02:40

@ Odds-Z: Jeg så kampen mellem Liverpool og Sunderland hvor han brændte straffe og siden da har jeg ikke set en Liverpool kamp hvor de har fået straffe og derfra kommer min kommentar med at han har taget straffe hvis Gerrad ikke startede inde. Dette gik lidt hurtigt da jeg havde travlt med at komme til en julefrokost, men det er beklageligvis langt fra ok fra min side af! Jeg skal selvfølgelig have stats iorden når jeg skriver som dette og det beklager jeg! Mhv stavefejl er forklaringen den samme med at jeg havde travlt og læste derfor ikke lige analysen igennem inden jeg tog afsted og det er selvfølgelig hellere ikke iorden.

En bumer fra min side af, men samtidig vil jeg mene at værdien og spillet er rigtig godt og det må vel være det vigtigste.

Beklager!

Held og lykke til dem der følger! WW.

• Svara