FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Liste bookmakere mm pr 0101-12 på det danske marked

• 01
    olle07
    den 15 december 2011 18:05

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1976604

• Svara
    • 02
      Roman Empire
      den 15 december 2011 18:12

Det er vel mere eller mindre som forventet - jeg undrer mig dog over, hvor Bwin er henne?

• Svara
      • 03
        MadridistaDK
        den 15 december 2011 18:57

Bwin er under gnuf mener jeg, at jeg så derinde. Den var i hvert fald til stede.

• Svara
      • 04
        MadridistaDK
        den 15 december 2011 18:59

Nej sorry, det var under ElectraWorks Limited - nr. 13 på listen.

• Svara
    • 05
      Parise
      den 15 december 2011 20:30

Betfair og en bunke papbookies. Det er næsten tragikomisk.

Hvad skal vi give os til fra 1 Januar? Kunne godt tænke mig at lave noget der var til glæde og til gavn for valuebettere, men det kommer der nok også en lov imod. Mon ikke også Twitter bliver forbudt? Det er jo vejen til alt det onde(overskud) iflg DanskeSpilmyndigheden.

9 år og 9 måneder. Så fylder datteren 18 og lille tykke mig kan smutte til udlandet med god samvittighed. Det bliver satme en fest der skal holdes for lillepigen der! En stor dag den dag man kan smutte for dette lukkede lortesamfund vi er en del af. Skammer mig over at være dansker :(

• Svara
      • 06
        cbll
        den 15 december 2011 20:46

Et falsk ID i Thailand/Kina koster ikke mere end 50-100kr - så kan man jo vel nok oprette en fiktiv adresse, jonglere lidt penge rundt for at få det frem til rigtige konkurrencedygtige bookmakere?

Det skal næsten undersøges - helt enig i at det er tragikomisk. Ringe bookmakere der kommer til at have endnu ringere odds. Scandic og Danbook? Man må da le... Og hvis de skal have endnu elendigere odds er det da nærmest en sørgelig fadæse af en ludomani-fælde.

Hvis man virkelig vil spille ved Pinnacle/SBO, så skal man sgu nok finde en måde. 100%.. Kræver ikke meget at lave en proxyomdirigering og så få lavet lidt rod i den :-)

• Svara
      • 07
        Parise
        den 15 december 2011 20:56

Problemet er bare at det bliver ulovligt for sider som denne at anbefale spil hos rigtige bookmakere. Dvs en stor del af dette sites produkt ikke længere kan leveres på samme niveau som hidtil. Det er satme sørgeligt...

Enten kommer der færre tips fra eksperterne, da man kun anbefaler bedste odds eller også bliver mængden af tips bare markant reduceret. Et tredje og useriøst scenarie er at eksperterne accepterer at gå ned i TBP pga udvalget af bookmakere :(

• Svara
      • 08
        cbll
        den 15 december 2011 21:02

Helt korrekt. Men med det præmis politikere, der intet aner om branchen, har sat op, er der ingen veje andre end den ulovlige. De har gjort det urentabelt at oddse, ergo har de bare lavet et fedt marked for ludomaner, og endda udelukket metoderne hvorpå de kan spotte dem. Flot!

Jeg har brainstormet forskellige metoder - evt. smide penge via Western Union el. lign. til en i mit odds-netværk i Tyskland, der så placerer bets for mig, og jeg har en pool stående hos ham.. Risky, vel nok, men er det ikke snart den eneste måde?

Vi lever i en totalitær stat efterhånden, og det er satme klamt.. Vinderne er staten, og kun staten, der tjener penge på ludomani. Taberne er folk der rent faktisk tjener på at spille på sport. Og ikke mindst de stakkels folk der ikke kan styre det.

• Svara
      • 09
        Parise
        den 15 december 2011 21:13

Spørgsmålet er som om det er ulovligt, hvis man ikke skriver bookmakeren i sms? Folk ved jo at 90 % af min spil er hos Pinnacle, men det tager et splitsekund at slå det op på oddsportal eller lignende. Så ville det op til folk selv at følge min spil hos licensbookies(og få underskud) eller spille hos de rigtige bookies, uden at SpilXperten er ansvarlig for det. Man kunne også gå endnu længere og simpelthen bare sende en sms med en CV og spilform. Så kræver det dog 30 sekunder af folks tid, men dette kan da på ingen måde være ulovligt :P

• Svara
      • 10
        olle07
        den 15 december 2011 22:03

Masser af spørgsmål og ikke mindst bange anelser om hvad fremtiden bringer i det nye år. Jeg vælger at se tiden an og mon ikke der kommer en løsning på de fleste af de forhindringer der diskuteres.

God vind..

• Svara