FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Levante - Real Sociedad

• 01
    Original
    den 26 oktober 2011 20:06

Levante ridder på en bølge jeg ikke har set længe. Men jeg tror den for en ende meget snart. Det er helt grotesk at et hold mod Levante giver 5,50. Sidste sæson ville denne kampe give højst 3,50 igen hvis det ikke var for den gode stime Levante er i. Oddset bombes op af spillere der spiller på Levante.

Socidad har ikke fået den bedste start i denne sæson. De har 2-2-4 og en målscore på 7-10. Der er ikke hverken Sociedads form eller nogle statistik der bakker op om dette spil, og det er kun min fornemmelse der siger mig Levantes stimes for en pludselig stopper.

• Svara
  • 02
    Original
    den 26 oktober 2011 20:06

Mærkeligt målmandsspil af Levante keeperen, men 0-1 Sociedad :-)

• Svara